Skip to main content
Via GSM-wijzer heb ik vanavond een Iphone besteld, met een abonnement bij Simyo. Ik ben nu ook klant bij Simyo. Om mijn nummer te behouden moest ik mijn vorige provider selecteren. Toen ik Simyo selecteerde bleek dat ik niet mijn nummer kon behouden als Simyo ook mijn vorige provider is geweest. Hoe zit dit?
Hoi anneliekelankamp,



Leuk om te horen dat je bij Simyo wilt blijven :)



Een overstap van Simyo Sim Only naar Sim Only is niet (direct) mogelijk. Tijdens het invullen van de nummerbehoudaanvraag krijg je een foutmelding dat het te behouden nummer een Simyo-nummer betreft, waardoor je het formulier voor nummerbehoud niet kan afronden. Wanneer je deze melding krijgt kan je de provider wijzigen in KPN/Hi in plaats van Simyo. Daarnaast verander je het te behouden nummer veranderen in 0612345678. Hiermee kan je de aanvraag voltooien.



Om ervoor te zorgen dat je eigen nummer wordt overgezet, vragen wij je een e-mail te sturen met je tijdelijk nummer en het te behouden nummer. Op deze manier is een overstap binnen Simyo toch mogelijk.



Heb je de bestelling afgerond zonder nummerbehoud?
Ja ik heb de bestelling afgerond zonder nummerbehoud, omdat inderdaad de melding kwam dat ik mijn nummer niet kon behouden omdat het een Simyo-nummer was.
Hoi anneliekelankamp,



Ik ga je bestelling graag voor je na. Op je adres en e-mailadres kan ik geen nieuwe bestelling vinden. Wil je in een privébericht het tijdelijk nummer sturen en het adres? In de bevestigingse-mail vind je je (tijdelijk) nummer.



Ik hoor het graag van je.
Hoi anneliekelankamp,



Bedankt voor het (tijdelijk) nummer 😳 Ik heb nu een instelling veranderd bij je nieuwe bestelling waardoor je alsnog de gegevens kan doorgeven. Zodra je inlogt op je nieuwe Mijn Simyo pagina, dan verschijnt daar een pop-up 'Aanvraagformulier nummerbehoud'. In het aanvraagformulier kun je de juiste gegevens doorgeven 🙂 De inloggegevens staan in je welkomste-mail.



Geef je door of het lukt? 🙂
Yes, het is me gelukt!
Hoi anneliekelankamp,



Super om dit te lezen! Dankjewel voor de update.:D

Reageer