Skip to main content
Hi Simyoteam,



ik ga verhuis na het buitenland maar wil nog een mijn nederlandse mobielnummer behouden. Tot nu had ik een simyo abonnement 300 met een klein internetbundel, het opzeggen van de internetbundel was geen probleem maar het opzeggen van de abonnement na prepaid wel.



In het forum heb ik gelezen dat ik ervoor een nieuwe simkaart moest bestellen(https://forum.simyo.nl/stel-vraag-57/overstappen-simyo-abonnement-naar-simyo-prepaid-8181/).. Dit heb ik gedaan en nummbehoud angevraagt maar als ik al mijn gegevens voor het overstappen invul krijg ik deze melding:



Bij het veld 'Nummer dat je wilt behouden', heb je een Simyo nummer opgegeven. Je moet hier het nummer opgeven wat je wilt meenemen van je huidige service provider.



Kan ik dus niet mijn oude mobielnummer behouden als ik van simyo na simyo overstap?
Hoi JZ3004,



Welkom op het forum!



Ik raad je aan om het laatste cijfer van je telefoonnummer te wijzigen en als provider KPN te selecteren. Vervolgens kun je een mail sturen met de juiste gegevens naar [email]porteringen@simyo.nl[/email].

Reageer