Skip to main content
Ik wil overstappen van Sim Only naar Prepaid. Ik betaal bij Simyo te veel voor bellen buiten de bundel (gebeld worden en bellen in buitenland bijvoorbeeld). Als dat niet kan met nummerbehoud (technisch moet dat kunnen), zal ik overstappen naar een andere aanbieder. Graat ontvang ik z.s.m. een reactie.
Hoi Smittie, welkom op het Simyo forum :)



Om antwoord te geven op je vraag; natuurlijk kun je overstappen naar een Simyo Prepaid. Dit doe je via de website, door een nieuwe Simyo Prepaid simkaart te bestellen en hierbij nummerbehoud aan te vragen.



Als je bij de stap 'Huidige provider' Simyo invult, krijg je een foutmelding. Deze foutmelding kun je negeren, want je kunt gewoon verder het formulier invullen en doorgaan. Wij zetten jouw abonnement dan over op de gewenste overstapdatum 🙂.



Heb je hier nog verdere vragen over?



Groetjes, Tiury
Dank voor snelle reactie. Is inmiddels in gang gezet. Informatie over overstappen van Sim Only naar Prepaid is moeilijk te vinden. Fout melding kan nu ook wel een keer opgelost worden.
Mag ik vragen als mede klant wat je moeilijk vond aan het vinden van informatie? Ik had het met een paar muisklikken gevonden.



Misschien dat je feedback naar Simyo toe kan bedragen aan verbetering 🙂
Mag ik vragen welke muisklikken jij dan precies gedaan hebt? Begin bij de startpagina graag. Dank.
Service - Bestellen & overstappen - Info over overstappen - Naar Simyo prepaid



Krijg je 3 opties en de 2e is Ik wil van Simyo Sim Only naar Simyo Pre paid.




Dank. Inderdaad, via Service enz. makkelijk te vinden. Ik heb blijkbaar gemeend ergens anders te moeten zoeken. Dank nogmaals
Graag gedaan 🙂
Hoi Smittie,



Ik zie dat je uitstekend bent geholpen door Raytje. Is het inmiddels allemaal gelukt?



Groetjes,

Sean



@Raytje bedankt voor je prima uitleg 🆒

Reageer