Skip to main content
ik heb al een tijdje geregeld dat ik mijn sim only abonnement stop zet en terug ga naar pre paid. sinds 15-5 zou hij worden over gezet. maar dat is niet gebeurt. had de nieuwe sim kaart ook al geactiveerd. en is nu wel mijn abonnement gestopt? want die oude simkaart doet het gewoon nog. en op de prepaid kaart staat het oude nummer nog.



wat moet ik doen?



mvg nick
Hoi nick84,



Goed dat je hier je vraag stelt. Vervelend om te horen dat je nummer nog niet is overgezet naar prepaid.



Ik zie dat nummerbehoud wel is uitgevoerd op 15-5, alleen komt je nummer twee keer in ons bestand voor. Een keer als abonnement en een keer als prepaid. Hierdoor raakt het netwerk in de war omdat een maar aan één aansluiting gekoppeld kan zijn.



Ik heb dit doorgegeven aan onze IT afdeling. Zij zorgen ervoor dat je (oude) abonnement alsnog wordt beëindigd. Vanaf dat moment is je nummer gekoppeld aan je prepaid simkaart.



De verwachting is dat het nog in de loop van vandaag afgerond is. Geef je het aan ons door als dat niet zo is?
hey hij staat nog steeds niet op prepaid...

groetjes nick
Hoi nick84,



Ik begrijp dat je tijdelijk nummer dus nog gekoppeld is aan je Prepaid simkaart. En dat je eigen nummer eindigend op 992 is gekoppeld aan je oude Sim Only simkaart, klopt dat?



Hoe merk je dat je tijdelijk nummer nog gekoppeld is aan je Prepaid simkaart? Zeggen mensen bijvoorbeeld dat je met een ander nummer belt, wanneer je je Prepaid simkaart gebruikt? Of zien zij dit als je appt of sms't? Ik ontvang graag iets meer informatie van je.



Daarbij heb ik het nog een keer doorgestuurd naar mijn collega's van IT. Als ik meer weet, geef ik het aan je door.
Hoi nick84,



Mijn collega's van IT hebben er nog een keer naar gekeken. Alles hoort goed te zijn. Ik hoor dus graag van je of je dit ook ervaart :)



Zou je anders mijn vragen willen beantwoorden? En wil je het simkaartnummer van je nieuwe simkaart in een privébericht doorgeven?

Reageer