Skip to main content

.

Graag wil ik de volgende vraag voorleggen



Voor mijn zoon heb ik een prepaid, hier staat nog 2,50 aan beltegoed op, maar deze wil ik overzetten naar een simonly.

Dit kan doormiddel van de "Stap over naar Sim Only" button op mijn simyo.

maar:

- wat gebeurd er met het huidige beltegoed als deze in de plus staat en als deze negatief is? (bij prepaid kan je negatief staan)

- wanneer gaat dit in, van moment van aanvraag.

- wil huidge nummer behouden.

- krijg ik een nieuwe simkaart.



Graag hoor ik van de helpdesk een antwoord op mijn vragen, zodat ik de overstap kan maken.
Hoi michel_f



Ik ben wel geen klantenservice maar kan wel alvast een aantal vragen beantwoorden.



-Positief beltegoed wordt verrekend met je eerste factuur, dus die ben je niet kwijt.

-Indien je beltegoed negatief is, dien je eerst op te waarderen.

-Het omzetten van de gegevens op je simkaart duurt 48 uur. Ook je persoonlijke pagina wordt aangepast.

-Je nummer kan je gewoon behouden.

-Je hebt geen nieuwe simkaart nodig.



p.s. Inderdaad het overstappen dient te gebeuren vanaf je persoonlijke pagina, zie de link op je pagina.
Oke top voor de informatie, hier was ik naar opzoek.



Vandeweek even alles in werking zetten.:)
;48001">Hoi michel_f



Ik ben wel geen klantenservice maar kan wel alvast een aantal vragen beantwoorden.



-Positief beltegoed wordt verrekend met je eerste factuur, dus die ben je niet kwijt.

-Indien je beltegoed negatief is, dien je eerst op te waarderen.

-Het omzetten van de gegevens op je simkaart duurt 48 uur. Ook je persoonlijke pagina wordt aangepast.

-Je nummer kan je gewoon behouden.

-Je hebt geen nieuwe simkaart nodig.



p.s. Inderdaad het overstappen dient te gebeuren vanaf je persoonlijke pagina, zie de link op je pagina.




Hoi michel_f,



Inderdaad, wat Martijn®️ zegt. Dat antwoord vind je ook hier. Maar ik zie dat jij inmiddels de link al hebt gebruikt.

Mochten er nog vragen zijn dan weet je ons te vinden :)



Groetjes,

Charlene
Hoi michel_f,



Inderdaad, wat Martijn®️ zegt. Dat antwoord vind je ook hier. Maar ik zie dat jij inmiddels de link al hebt gebruikt.

Mochten er nog vragen zijn dan weet je ons te vinden :)



Groetjes,

Charlene

[/quote]



@ Charlene



Mede door het antwoord van Martijn, had ik besloten dit via de "mijn simyo" om te zetten.

evengoed nog bedankt voor de reactie.
Fijn om te horen michel_f! 🙂

Reageer