.

Beantwoord

van Prepaid naar Sim Only

  • 4 May 2013
  • 4 reacties
  • 373 Bekeken

Ik heb Simyo Prepayd met normale SIM. 
Wil overstappen naar Sim Only, en i.v.m. nieuwe mobiel heb ik ook Micro SIM nodig. 
Wat kost me dat, alles bij elkaar: 
- aansluitkosten?
- nummerbehoud?
- Micro SIM?
- wat gebeurt met mijn Prepaid saldo?
icon

Beste antwoord door MartijnR 4 May 2013, 17:08

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Je kunt overstappen naar Sim-only via je "mijn simyo" pagina, en je behoud je nummer.
De kosten zijn eenmalig  €14,99.
Binnen 2 werkdagen heb je sim-only abonnement en je hoeft niets te doen.
Je saldo van prepaid word verrekend met je eerste factuur, dus die krijg je terug.
Het aanvragen van een micro sim moet ook via mijn simyo en kost 5 euro.
De eerste maand krijg je waarschijnlijk geen volledige bundel, en krijg je je minuten en data naar ratio. Dat wil zeggen aansluiting op de 15e is de helft van de bundel. Ook de helft van de kosten uiteraard.
En als laatste betaal je met een abonnement de eerste maand vooruit.
De kosten op een rij: twee maanden ( je bundel) + 14,99 + 5 voor de sim.
Je tegoed gaat daar weer af..
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum LouiseK,

Martijn geeft hierboven antwoord op je vragen zie ik. Als je wilt weten hoe je simpel kunt overstappen van Simyo prepaid naar een Simyo abonnement kun je het beste even in dit topic kijken.

Ben je zo geholpen?

Groetjes,

Alex
Welkom op het forum LouiseK,

Martijn geeft hierboven antwoord op je vragen zie ik. Als je wilt weten hoe je simpel kunt overstappen van Simyo prepaid naar een Simyo abonnement kun je het beste even in dit topic kijken.

Ben je zo geholpen?

Groetjes,

Alex

Beste Alex,

Ik ben geholpen. Maar ik denk dat ik gewoon een nieuwe abonnement neem. Krijg wel ander nummer, maar hoef ik niet 5 euro voor micro sim te betalen.

Groetjes, Louise
Badge +6
Beste Alex,

Ik ben geholpen. Maar ik denk dat ik gewoon een nieuwe abonnement neem. Krijg wel ander nummer, maar hoef ik niet 5 euro voor micro sim te betalen.

Groetjes, Louise


Hoi LouiseK,

Wanneer je een nieuw abonnement afsluit zul je een combi simkaart ontvangen die je als gewone of als micro simkaart kan gebruiken.

Reageer