.

Beantwoord

Van prepaid naar abonnenment.

  • 1 October 2012
  • 1 reactie
  • 176 Bekeken

Hallo,
Na net een half uur aan de lijn te hebben gehangen met klantenservice en niet er doorheen te komen is, probeer ik het op deze manier. Ik heb een aantal vragen en hoop dat iemand het antwoord weet.
-Ik heb een prepaid simkaart op mijn oude toestel. Ik koop een nieuw toestel en neem een abonnement met nummerbehoud. Kan ik dan ook nog bellen op mijn oude toestel? Blijft het prepaid tegoed gewoon staan of ben ik dat kwijt? Blijft mijn oude simkaart nog geldig?
-Mijn nieuwe bundel is nog niet actief, maar ik zie dat ik verkeerd heb gekozen en een hogere bundel nodig heb? Kan ik dat nu nog aanpassen of moet ik een maand wachten?
-In mijn bundel heb ik 60min bellen/smsen. Hoe ligt die verhouding precies? Als ik meer smsjes verstuur dan bel, maar binnen de 60minbundel, verstuur ik dan smsjes buiten mijn bundel en moet ik dan extra betalen?
Mvg Hedwig
icon

Beste antwoord door Alex 2 October 2012, 16:33

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Hedwig,

Je Simyo prepaid aansluiting komt te vervallen nadat het telefoonnummer is overgezet. Je prepaid tegoed gaat verloren. Je kunt dit laten verrekenen met je factuur. Omdat ik je berichtje nu lees en heb gezien dat het telefoonnummer al is over gezet, heb ik de verrekening inmiddels al door laten voeren.

Als je een hogere bundel wilt kun je dit aanpassen via je persoonlijke pagina door in te loggen en via het tabblad overzicht de bundels aan te passen. Je wijziging gaat dan de volgende maand in.

Ieder sms bericht is een belminuut. Je belt/smst pas buiten de bundel wanneer je bel/sms minuten op zijn. Dit kun je in de gaten houden via je persoonlijke pagina.

Groetjes,

Alex

Reageer