Na net een half uur aan de lijn te hebben gehangen met klantenservice en niet er doorheen te komen is, probeer ik het op deze manier. Ik heb een aantal vragen en hoop dat iemand het antwoord weet.
-Ik heb een prepaid simkaart op mijn oude toestel. Ik koop een nieuw toestel en neem een abonnement met nummerbehoud. Kan ik dan ook nog bellen op mijn oude toestel? Blijft het prepaid tegoed gewoon staan of ben ik dat kwijt? Blijft mijn oude simkaart nog geldig?
-Mijn nieuwe bundel is nog niet actief, maar ik zie dat ik verkeerd heb gekozen en een hogere bundel nodig heb? Kan ik dat nu nog aanpassen of moet ik een maand wachten?
-In mijn bundel heb ik 60min bellen/smsen. Hoe ligt die verhouding precies? Als ik meer smsjes verstuur dan bel, maar binnen de 60minbundel, verstuur ik dan smsjes buiten mijn bundel en moet ik dan extra betalen?
Mvg Hedwig
Beste antwoord door Alex
Bekijk originele reactie