.

Beantwoord

Van prepaid naar abonnement verloopt niet goed

  • 16 October 2012
  • 4 reacties
  • 313 Bekeken

6-10  een abonnement aangevaagd. Tijdens nummerbehoud aanvraag werd mijn simkaartnummer niet goedgekeurd. Er stond namelijk een 'Z' tussen de cijfers (vodafone prepaid kaartje). Ik probeerde verschillende manieren, kreeg telkens de melding dat het simkaartnummer niet correct was. Uiteindelijk heb ik een '2' ingevoerd ipv een 'Z'. Er vanuit gaande dat dit waarschijnlijk problemen kan opleveren heb ik 8-10 een mail gestuurd met dit bericht. Hier is tot op heden niet op gereageerd! Erg slordig van jullie. Ik kreeg na mijn simkaartactivering de melding dat 15-10 nummerportering zou plaatsvinden, tot op heden is dit niet gebeurd! Hoe zit het nu? Tot op heden kan ik niets met mijn nieuwe simkaart, ben niet van plan om buiten de bundel te betalen.
icon

Beste antwoord door Alex 17 October 2012, 16:52

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Mich10,

Je kan mij een privé bericht sturen met het juiste simkaartnummer of je kunt dit doorgeven aan [email]porteringen@simyo.nl[/email]. Een Vodafone simkaartnummer bevat altijd 19 cijfers en begint met 893. Je kunt mij een privé bericht sturen door op m'n naam te klikken.

Groetjes,

Alex
Hallo Alex,  18-10 om 19.30 het juiste simkaartnummer gemaild naar [email]porteringen@simyo.nl[/email]. Ben benieuwd hoe lang het nog duurt.
Correctie: 17-10 om 19.30 juiste simkaartnummer gemaild. Tot op heden niets vernomen van Simyo
Badge +2
Beste Mich10,

Wij hebben een nieuw verzoek ingediend bij je vorige provider. Zodra wij hier een terugkoppeling van hebben zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Groetjes,

Arie

Reageer