Skip to main content
Hallo,



Ik wil van simyo prepaid overstappen naar simyo abonnement met nummerbehoud. 

Ik heb zojuist een aanvraag gedaan op de site. Maar bij nummerbehoud aangekomen zag ik dat simyo er niet tussen staat. Na wat gezocht te hebben op het forum las ik dat ik de aanvraag via Mijn Simyo had moeten doen.  Nu is er dus wel een aanvraag maar zonder nummerbehoud.

Wat moet ik doen met deze aanvraag? Ik kan de aanvraag binnen 7 werkdagen ontbinden en dan een nieuwe aanvraag doen via Mijn Simyo of is er nog een andere mogelijkheid om mijn huidige Simyo prepaid nummer alsnog om te zetten naar de aanvraag die ik al (foutief) heb gedaan.

Gaat hier om ordernr. 343371905



Gaarne advies.



Grt. Arno
Hoi,



Ik zit met hetzelfde probleem, maar ik weet niet hoe ik het kan ontbinden.

Kun je me dat alsjeblieft uitleggen?



Groet,



Charissa
Hallo,



Ik heb zojuist de klantenservice gebeld. Komt er op neer dat je het pakketje wat je ontvangt meteen moet terug sturen (in ieder geval binnen 7 werkdagen) en dan wordt het contract weer ontbonden. Op het pakketje staan twee namen (je eigen naam en die van Simyo), je eigen naam doorstrepen en dan kan het zonder kosten worden teruggestuurd.

Voor de overstap van prepaid naar abbo moet je dan een nieuwe aanvraag doen via Mijn Simyo.



grt. Arno
Nuttige informatie. Goed zo Arno!
Hoi Ap1966,



Bedankt voor het delen van de oplossing Ap1966. Overstappen van Simyo prepaid naar een Simyo abonnement moet inderdaad via je persoonlijke pagina plaats vinden.



Groetjes,



Alex

Reageer