Skip to main content
Ik wil 3 LowCall accounts overzetten naar abonnement, uiteraard met nummerbehoud.



Tevens wil ik van 2 aansluitingen de tenaamstelling en het rekeningnummer wijzigen. 



Welke procedure kan ik het beste volgen om dit zonder problemen voor elkaar te krijgen?
Welkom op het forum SKoo,



Wij willen jou adviseren om via www.simyo.nl 3 nieuwe aanvragen te doen voor een abonnement. Hierbij kan je de tenaamstelling en het bankrekeningnummer naar wens invullen. Geef bij het bestellen aan dat je nummerbehoud wil en vul de formulieren voor nummerbehoud tijdens de bestelling in.



Op deze manier kan je jouw telefoonnummers behouden met de correcte tenaamstelling en het correcte rekeningnummer.
Hallo Wayne,



Dank voor je snelle antwoord.



De aanbevolen oplossing heeft wel een prijzig nadeel: als bestaande klant moet ik dan toch 3 x €15 aansluitkosten betalen. 



Ik zie dat Tele2 voor nieuwe 1 jarige abonnementen zelfs helemaal geen aansluitkosten berekent. 



Hoe is dit probleem op te lossen?





Welkom op het forum SKoo,



Wij willen jou adviseren om via www.simyo.nl 3 nieuwe aanvragen te doen voor een abonnement. Hierbij kan je de tenaamstelling en het bankrekeningnummer naar wens invullen. Geef bij het bestellen aan dat je nummerbehoud wil en vul de formulieren voor nummerbehoud tijdens de bestelling in.



Op deze manier kan je jouw telefoonnummers behouden met de correcte tenaamstelling en het correcte rekeningnummer.


Hoi SKoo,



Het klopt dat je voor een nieuw abonnement aansluitkosten moet betalen. Dit geldt ook voor Simyo Lowcall klanten die over stappen naar een Simyo abonnement. We hebben op dit moment geen actie waarbij de aansluitkosten worden kwijtgescholden.



Groetjes,



Alex

Reageer