Skip to main content
Beste medewerker, 



Ik heb kleine vijf weken geleden mijn nummerbehoud aangevraagd bij Simyo en deze zou morgen overgezet worden van mijn huidige provider Hi naar Simyo. Mijn abonnement van Simyo gaat morgen (13 sept) in. Omdat ik de afgelopen vier weken in het buitenland heb gezeten, zie ik nu pas dat mijn nummerbehoud is afgewezen met "Er is al een eerder verzoek tot nummerbehoud voor dit nummer goedgekeurd door de vorige provider." Nou kan ik me totaal niet herinneren dat ik dat heb aangevraagd bij het opzeggen van mijn abo bij Hi. 



Moet ik dit nu annuleren bij Hi en een nieuwe aanvraag doen bij Simyo? Ik kan het namelijk niet vinden bij mijn Hi account dat ik nummerbehoud heb aangevraagd bij hun. 



Alvast heel erg bedankt! 



Hartelijke groet,

Felicia
Hoi Felicia, welkom op het forum van Simyo en bij Simyo! :)



Helaas was er vanuit ons per abuis een dubbel verzoek voor je nummer gedaan, waardoor je deze melding hebt ontvangen.

Dit is zojuist rechtgezet door onze afdeling Nummerbehoud en we zullen je nummer inderdaad vandaag ergens tussen 9.00 en 17.30 uur overnemen van je huidige provider.



Wanneer je ziet dat het bereik wegvalt op de simkaart van Hi, plaats dan onze simkaart in je telefoon.



Ik hoor graag van je of alles naar behoren werkt! 🙂
Hi Kim, 



Bedankt voor de snelle service. Het is allemaal goed gegaan en ik ben weer bereikbaar op mijn nummer. 



Merci! 



Gr.

Felicia
Hi Felicia, dank je voor je terugkoppeling 😃

Reageer