Skip to main content
Ik heb al  een abonnement bij simyo voor mijn jongste dochter en ik wil nu ook graag het abonnement van mijn oudste dochter van  Hi naar Simyo hebben.

Haar contract is vandaag 11-8 afgelopen bij Hi.

Kan ik via de reeds bestaande "mijn simyo" voor haar nummerbehoud aanvragen of moet ik dat via een nieuw account aanvragen?

Klopt het dat ze een nieuw simkaartje krijgt?

En hoelang duurt het voordat het simyo-abonnement ingaat?

En worden we daarvan op de hoogte gehouden?

En kan ze in die tijd gewoon haar "oude" simkaart blijven gebruiken?

Sorry voor de vele vragen.

mvg Marian
Beste Marian,



Welkom op het forum!

Om het abonnement van je oudste dochter over te zetten naar Simyo dien je een nieuwe bestelling te plaatsen en nummerbehoud aan te vragen. Je dochter zal een nieuwe simkaart gaan ontvangen. Ze heeft een maand opzegtermijn bij haar huidige provider. Over de status van het nummerbehoud word je per e-mail van op de hoogte gehouden. Zolang het telefoonnummer nog niet is overgenomen door Simyo kan je dochter gebruik blijven maken van haar simkaart van haar huidige simkaart.
Ik heb ondertussen nummerbehoud aangevraagd,.....contract bij Hi liep tot 11-08-2012



Ik krijg nu net een mailtje van jullie waar ik dus echt nieks van snap



Uw vorige provider liet ons weten dat we uw huidige nummer 0620670551 over kunnen zetten naar uw Simyo simkaart. Het overzetten zal gebeuren op: 11-05-0010.



Een dag voor uw nummer overgezet wordt, informeren we u hierover per SMS.



Met vriendelijke groet,

Het Simyo team

 
Hoi Marian,



Dat is vreemd. Volgens ons systeem is de aanvraag voor nummerbehoud goedgekeurd en wordt het telefoonnummer over gezet op 17/9. Je kunt de 'datum' gecommuniceerd in de eerder verzonden email als niet correct beschouwen. Onze excuses voor het ongemak.



Groetjes,



Alex

Reageer