Skip to main content
Hallo,



Ik heb sinds deze maand een sim only abonnement. Mijn ervaring is dat ik vaker geen bereik heb dan wel. Als ik wel bereik heb dan is het doorgaans erg slecht. Ik ondervind dit in zowel Overijssel als Groningen. Als ik buitenaf ben heb ik gegarandeerd geen bereik, in steden als ik geluk heb.

Is dit te verhelpen?



Dank.
Je zult wat meer info moeten verstrekken zodat Simyo dit voor je na kan kijken. Dus postcodes van locaties waar jij problemen met de dekking ervaart.



Het klinkt on KPN's om het zo maar te zeggen. Ik heb in het hele land goede tot zeer goede dekking. Hoop dat dit voor jou ook snel geldt.



Succes!
Hallo,



Ik heb sinds deze maand een sim only abonnement. Mijn ervaring is dat ik vaker geen bereik heb dan wel. Als ik wel bereik heb dan is het doorgaans erg slecht. Ik ondervind dit in zowel Overijssel als Groningen. Als ik buitenaf ben heb ik gegarandeerd geen bereik, in steden als ik geluk heb.

Is dit te verhelpen?



Dank.




Hoi J00st,



Welkom op het forum!

Heb je al je simkaart in een ander toestel geplaatst om te kijken of dit het probleem verhelpt? Gezien je het op meerdere plekken hebt in het land kunnen wij het netwerk uitsluiten. Graag verneem ik je bevindingen.



@ KPNfreak bedankt voor het meedenken.

Reageer