Skip to main content
Goede dag,



Ik heb de laatste tijd (ik weet niet precies hoe lag, maar ik gok op een weekje nu) vaak dat ik verkeerd verbonden raak als ik mijn vriendin bel.



Vaak krijgen we beide niks te horen, maar soms krijgen we ook andere mensen aan de lijn. Soms is het zo dat ik iemand anders aan de telefoon krijg, en soms krijgt mijn vriendin iemand anders aan de telefoon. Als ik dan een minuut later weer bel krijgen we elkaar wel te pakken.



Omdat ik nu sinds anderhalve maand bij Simyo zit dacht ik dat ik het eerst maar even hier vraag.



Ter informatie:

Mijn vriendin zit al een paar jaar bij Vodafoon. 

En we bellen vaak in Amsterdam. 



Met Vriendelijke groet,

Frank 
Natuurlijk niet handig als ik dan gelijk geen vraag stel. 🙂 Sorry...



Ik vroeg me eigenlijk af of dit door een storing kwam? of dat het misschien vaker gebeurd?



Met Vriendelijke groet,

Frank
Hoi Frank.borsboom, welkom op het Simyo forum :)



Er is laatst een storing geweest waardoor er de kans bestond dat gebruikers van het KPN netwerk inderdaad verkeerd verbonden werden. Volgens mij is dat al verholpen, maar als jij of je vriendin nu nog steeds een ander aan de telefoon krijgen, dan hoor ik dat graag.

Wil je in dat geval de exacte datum/tijdstippen doorgeven?
Hoi Ernst,



Bedankt voor je reactie!



Ik weet niet meer de exacte data enzo.



Maar ik heb er de laatste tijd geen last meer van gehad, dus waarschijnlijk was het gewoon een storing. :)



Frank
Hoi Ernst,



Bedankt voor je reactie!



Ik weet niet meer de exacte data enzo.



Maar ik heb er de laatste tijd geen last meer van gehad, dus waarschijnlijk was het gewoon een storing. :)



Frank




Hoi frank.borsboom,



Had je het vaak? Ik heb het 1x gehad en lag helemaal dubbel. 🙂 Was namelijk echt zeker dat ik het goede nummer had en kreeg toen een hele andere man op de voicemail.

Dat was toen volgens mij 1 avond dat mensen daar last van hebben gehad. Dus als het bij jullie meer is voorgekomen, dan horen we het alsnog graag, want dan kan het ergens anders aan liggen.



Groetjes,

Charlene

Reageer