Twee weken geleden zijn mijn man en beiden overgestapt van Telfort naar Simyo met nummerbehoud. We hebben allebei dezelfde telefoon (Samsung Galaxy s plus). Bij mijn man werkt alles naar behoren maar helaas ben ik vanaf de allereerste dag al heel vaak niet bereikbaar (de beller krijgt dan de melding dat het mobiele nummer niet bereikbaar is). Ik kan dan zelf ook niet bellen (ik krijg alleen na een tijdje drie bliepjes te horen). In mijn scherm staat dat ik gewoon voldoende bereik heb met Simyo. Als ik mijn mobiel opnieuw opstart kan ik daarna soms wel en soms niet bellen. Als het wel werkt doet hij het vaak een paar uur later toch ineens niet meer.
Zoals ik al schreef, bij mijn man werkt alles prima. De instellingen in onze telefoons zijn hetzelfde. Bij Telfort heb ik nooit problemen gehad met bellen of gebeld worden.
Hoe kan ik dit probleem oplossen? Dit is namelijk erg onhandig.
Alvast bedankt voor uw reactie.
Beste antwoord door Tiury
Bekijk originele reactie