.

Beantwoord

Uw aansluiting is wegens administratieve redenen buiten gebruik gesteld

  • 10 November 2012
  • 6 reacties
  • 534 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Sinds 1-11-2012 ben ik klant bij Symio. Echter, sinds vrijdag als ik probeer te bellen krijg ik volgende te horen: Uw aansluiting is wegens administratieve redenen buiten gebruik gesteld.

Hoe kan het dat een werkende aansluiting opeens wegens administratieve redenen buiten gebruik wordt gesteld?
Het is nu zaterdag en ik vraag mij af hoe snel dit opgelost kan worden zodat ik weer kan bellen?
icon

Beste antwoord door lujo 12 November 2012, 11:53

Bekijk originele reactie

6 reacties

Badge
Het is vandaag opgelost nadat ik helpdesk heb gebeld.
Badge +6
Beste Lujo,

Blij te horen dat het probleem is opgelost.
Ik heb sinds vandaag mijn simcard geactiveeerd
En krijg als ik wil bellen een melding
Dat mijn nummer wegens administratieve redenen is uigeschakeld?

Kan dit zsm worden opgelost?

Gr
Sinds 1-11-2012 ben ik klant bij Symio. Echter, sinds vrijdag als ik probeer te bellen krijg ik volgende te horen: Uw aansluiting is wegens administratieve redenen buiten gebruik gesteld.

Hoe kan het dat een werkende aansluiting opeens wegens administratieve redenen buiten gebruik wordt gesteld?
Het is nu zaterdag en ik vraag mij af hoe snel dit opgelost kan worden zodat ik weer kan bellen?


ik heb dit ook zins vrijdag, wil het ook graag opgelost zien, ik blijf aan het mailen en krijg geen reactie,ik ben afhankelijk van deze telefoon.
natascha
Sinds 1-11-2012 ben ik klant bij Symio. Echter, sinds vrijdag als ik probeer te bellen krijg ik volgende te horen: Uw aansluiting is wegens administratieve redenen buiten gebruik gesteld.

Hoe kan het dat een werkende aansluiting opeens wegens administratieve redenen buiten gebruik wordt gesteld?
Het is nu zaterdag en ik vraag mij af hoe snel dit opgelost kan worden zodat ik weer kan bellen?


ik heb dit ook zins vrijdag, wil het ook graag opgelost zien, ik blijf aan het mailen en krijg geen reactie,ik ben afhankelijk van deze telefoon.
natascha


Hallo wanneer gaan jullie nu eens reageren, per telefoon zijn jullie ook niet berijkbaar, hier wordt niet geantwoord. IK WIL NU ANTWOORD
Reputatie 2
Badge +1
Hey marijnenarne,

Ik heb jouw vraag in dit topic beantwoord.

Reageer