Skip to main content
Neee... toch niet de kerst door zonder aansluiting? de portering zou 24-12 plaatsvinden. Ondertussen werkte mijn oude simkaart al de hele dag niet meer. toch maar afgewacht....helaas ook op 25-12 nog geen aansluiting.

ik ben overgestapt met nummerbehoud,.heb alles geactiveerd en baal dus stevig.....



is dit op te lossen en zo ja...hoe.snel kan dit?

groet
Neee... toch niet de kerst door zonder aansluiting? de portering zou 24-12 plaatsvinden. Ondertussen werkte mijn oude simkaart al de hele dag niet meer. toch maar afgewacht....helaas ook op 25-12 nog geen aansluiting.

ik ben overgestapt met nummerbehoud,.heb alles geactiveerd en baal dus stevig.....



is dit op te lossen en zo ja...hoe.snel kan dit?

groet


 

Heb je je telefoon al een keer uitgezet en daarna weer aangezet?
Jup...al meerdere malen helaas. simkaart en batterij eruit en weer opnieuw op starten. het blijft dezelfde boodschap. heb er zooo de balen van. verdorie 3 dagen niet kunnen bellen en dan maar hopen dat het na de kerst gefixed wordt. dit is helaas geen fijne kennismaking met Simyo...
Wat een ellende dit zeg!!! inmiddels ontzettende spijt van mijn overstap naar Simyo! gister met de klantenaervice gebeld. na heel lange wachttijd eindelijk iemand aan de telefoon. 16.00 uur vanmiddag uiterlijk bent u aangesloten. NIETS! dus weer gebeld. collega had geen tijd mogen noemen maar vandaag bent u echt aangesloten.



iiddels dus weer een dag verder en nog niets!!!! schandalig! ik zit al voor de 5e dag zonder telefoon!

reactie op het forum zou snel zijn, ook hier 0,0!



simyo...ik vind dit flink falen en zie graag de compensatie terug op de rekening van al die dagen niets kunnen en zou het zeeeer op prijs stellen als ik na 5 dgn eindelijk iets kan!
En om het nog mooier te maken heb ik net gebeld met de klantenservice. deze jongeman ziet dat er iets fout gegaan is... valt zn collega af en verteld vervolgens vrolijk dat hijniet weet wanneer ik aangesloten ben. Hij hoopt voor het weekend.

hangt vervolgens op met oke..doei..



wat een slechte service!!!
Hoi Roossie,



Bij deze excuses voor het ongemak. Het probleem was het gevolg van een systeemvertraging. Ik heb het nagekeken en inmiddels is je aansluiting werkzaam.

Reageer