Beste,
30-6 ben ik overgestapt van Simyo prepaid naar abonnement, met nummerbehoud.
3-7 heb ik de nieuwe sim-kaart geactiveerd.
11-7 is het tijdelijke nummer overgezet naar mijn oude nummer.
Ik kan inmiddels worden gebeld op dit nummer. Bij uitbellen krijg ik echter nog steeds (17-7) de boodschap: "Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld."
Kunt u mij verder helpen?
Bvd, Anneke.
Bladzijde 1 / 1
Welkom op het forum AnnekeW,
We hebben uw aansluiting gecontroleerd. Volgens onze gegeven is uw telefoonnummer succesvol over gezet. Kun je dit na uit/aan zetten van het toestel nagaan? Indien het nog niet werkt wil ik je vragen mij een privé bericht te sturen met daarin je simkaartnummer.
Groetjes,
Alex
We hebben uw aansluiting gecontroleerd. Volgens onze gegeven is uw telefoonnummer succesvol over gezet. Kun je dit na uit/aan zetten van het toestel nagaan? Indien het nog niet werkt wil ik je vragen mij een privé bericht te sturen met daarin je simkaartnummer.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.