Hallo,
Ik heb vandaag de nieuwe sim-kaart van Simyo geactiveerd. Mij is vertelt dat mijn sim-kaart het hierna gewoon doet. Probeer ik te bellen, geeft hij aan dat mijn aansluiting om administratieve redenen buiten gebruik is! Dit is heel vervelend want ook mijn oude simkaart doet het niet, dus kan niet bellen of gebeld worden. Kan iemand mij hiermee helpen? De klantenservice is ook al gesloten. Alvast bedankt!
Groeten Deborah
Bladzijde 1 / 1
Mijn sim is geactiveerd! Ik kan alleen dit bericht niet verwijderen. Probleem is gelukkig opgelost.
Hoi Deborah86 en welkom op het forum :)
Gelukkig werkt je simkaart inmiddels! Gister vond je nummerbehoud plaats. Dit gebeurt tussen 09:00 en 17:30. Het kan gebeuren dat bij het overzetten je even niet bereikbaar bent op beide simkaarten. Dat duurt gelukkig nooit heel lang en dat probleem lost zichzelf altijd op.
Als je iets post op het forum dan heb je ongeveer een half uur de tijd om dat te verwijderen. Dat is een bewuste keuze zodat vragen en/of problemen compleet blijven. Ook nu nog geef ik graag antwoord op je vraag. Wie weet hebben andere gebruikers er nog baat bij 🙂
Gelukkig werkt je simkaart inmiddels! Gister vond je nummerbehoud plaats. Dit gebeurt tussen 09:00 en 17:30. Het kan gebeuren dat bij het overzetten je even niet bereikbaar bent op beide simkaarten. Dat duurt gelukkig nooit heel lang en dat probleem lost zichzelf altijd op.
Als je iets post op het forum dan heb je ongeveer een half uur de tijd om dat te verwijderen. Dat is een bewuste keuze zodat vragen en/of problemen compleet blijven. Ook nu nog geef ik graag antwoord op je vraag. Wie weet hebben andere gebruikers er nog baat bij 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.