Skip to main content
Ik kan sinds kort niet bellen of sms'en. Als ik probeer te bellen krijg ik het bericht: "Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld".



Ik heb enkel Wifi gebruikt,  ik heb mijn sim al geactiveerd en ik ben binnen de grenzen van mijn bundel gebleven.

Hoe los ik dit op?
Hoi CMK,



Je vraag is in het volgende topic beantwoord.
ik heb exact hetzelfde; al 3 weken een abonnement; WiFi en gebeld worden gaat prima, maar zelf bellen of SMS-en lukt nog steeds niet
Welkom op het forum Fons,



Zou je jouw toestel uit en in kunnen schakelen en even kunnen laten weten of dit het probleem verholpen heeft?
Welkom op het forum Fons,



Zou je jouw toestel uit en in kunnen schakelen en even kunnen laten weten of dit het probleem verholpen heeft?



Ik heb het toestel uit en in geschakeld (conform een eerdere suggestie op het forum) maar dat werkte niet. Vervolgens heb ik de klantenservice gebeld (wachttijd > 20 minuten !). Daar is in jullie systeem een instelling veranderd, en toen ik op hun verzoek het toestel wederom uit en in heb geschakeld was het probleem verholpen. Eind goed al goed.
Hey Fons,



Bedankt voor jouw terugkoppeling. Goed om te horen dat alles inmiddels naar behoren werkt!

Reageer