Skip to main content
Hallo,



ik heb op 6 juni een abonnement afgesloten bij simyo. Daarbij heb ik nummerbehoud aangevraagd. Mijn nummer zal worden overgezet op 1 juli. Alleen vanwege leveringsproblemen zal ik mijn nieuwe telefoon nog niet binnen hebben op 1 juli. Ik vroeg me daarom af of ik het overzetten van mijn nummer kan uitstellen en hoe ik dat moet doen.



Groetjes Lianne
Hallo,



ik heb op 6 juni een abonnement afgesloten bij simyo. Daarbij heb ik nummerbehoud aangevraagd. Mijn nummer zal worden overgezet op 1 juli. Alleen vanwege leveringsproblemen zal ik mijn nieuwe telefoon nog niet binnen hebben op 1 juli. Ik vroeg me daarom af of ik het overzetten van mijn nummer kan uitstellen en hoe ik dat moet doen.



Groetjes Lianne




Hoi Lianne Anema,



Voor welke datum wil je je nummerbehoud nu door laten gaan? Ik kan dit dan doorgeven aan de afdeling nummerbehoud en vragen of het verzet kan. Zij zullen dit dan weer per email bij je bevestigen.



Laat je het hier even weten?



Groetjes,

Charlene
Ik zou mijn nummer nu graag willen laten overzetten op 8 juli.

Alvast bedankt!



Groetjes Lianne
Ik zou mijn nummer nu graag willen laten overzetten op 8 juli.

Alvast bedankt!



Groetjes Lianne




Hoi Lianne Anema,



Ik heb het doorgegeven aan de afdeling nummerbehoud. Zij zullen je oude verzoek annuleren en dan een nieuw verzoek doen voor 8 juli. Je krijgt daar nog een bevestiging van op de mail, zodra je oude provider dit heeft goedgekeurd.



Laat je het even weten als je de mail hebt ontvangen?



Groetjes,

Charlene
Ik heb de mail ontvangen!

dankjewel!



groetjes Lianne
Ik heb de mail ontvangen!

dankjewel!



groetjes Lianne




Hoi Lianne,



Super! Dan begint je abonnement dus op 8-7-2013 :)



Groetjes,

Charlene

Reageer