.

Beantwoord

Tot wanneer kan ik met mijn huidige simkaart bellen

  • 3 January 2014
  • 2 reacties
  • 379 Bekeken

Hallo!

Ik ben nieuw bij Simyo en heb nummerbehoud aangevraagd.
Mijn oude nummer gaat met mijn Simyo abonnement in op 31/1.
Mijn oude contract loopt tot 16/1. Kan ik tot 16/1 gewoon mijn Vodafone SIM kaart en dus mijn eigen nummer blijven gebruiken of is bij de aanvraag van nummerbehoud mijn contract eerder vervallen?

Ik ga morgen op vakantie tot 18/1 dus wil graag weten welk nummer ik aan de thuisblijvers moet geven.

Alvast bedankt voor het antwoord!
icon

Beste antwoord door Natascha 6 January 2014, 09:24

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Als je niet zelf je Vodafone nummer hebt opgezegd, maar bij de aanmelding bij Simyo nummerbehoud hebt aangevraagd zegt Simyo je oude nummer op en kun je tot de omzettingsdatum gewoon je oude simkaart blijven gebruiken en dus blijven bellen met Vodafone. Op de dag van de omzetting zul je dit goed in de gaten moeten houden om zo de tijd dat je uit de lucht bent zo kort mogelijk te houden.

Let wel: alles valt of staat met of je zelf hebt opgezegd of niet!
Badge +6
Hallo!

Ik ben nieuw bij Simyo en heb nummerbehoud aangevraagd.
Mijn oude nummer gaat met mijn Simyo abonnement in op 31/1.
Mijn oude contract loopt tot 16/1. Kan ik tot 16/1 gewoon mijn Vodafone SIM kaart en dus mijn eigen nummer blijven gebruiken of is bij de aanvraag van nummerbehoud mijn contract eerder vervallen?

Ik ga morgen op vakantie tot 18/1 dus wil graag weten welk nummer ik aan de thuisblijvers moet geven.

Alvast bedankt voor het antwoord!


Hoi Michelle84,

Welkom op het forum!
Waar ga je naar toe met vakantie? Ga je de zon opzoeken of ga je naar de skioorden? Ik zie in het systeem dat wij je telefoonnummer op 31 januari gaan overnemen van Vodafone. Je huidige simkaart zal tot die datum actief blijven en iedereen die je wilt/moet bellen kan je bereiken op je eigen telefoonnummer. Fijne vakantie.

@ RicoK bedankt voor het meedenken.

Reageer