Skip to main content
Hoi, ik heb een prepaid sim bij simyo gekocht, en

die deed het wel even, maar later gaf deze aan  ` geen dienst` 

weet iemand een oplossing hiervoor ?

alvast bedankt !
Ik zou even op Mijn Simyo kijken of je misschien door je beltegoed heen bent.
beltegoed is ruim voldoende...
Telefoon even helemaal uitzetten en weer opstarten. Wie weet helpt dat.

Zo niet, dan de sim in een ander simlockvrij toestel plaatsen, als hij het dan ook niet doet dan ligt het probleem bij de sim en kan je Simyo om een nieuwe vragen. Simyo moderators zijn maandag weer present dus tot dan zul je moeten wachten voor een respons.
Telefoon even helemaal uitzetten en weer opstarten. Wie weet helpt dat.

Zo niet, dan de sim in een ander simlockvrij toestel plaatsen, als hij het dan ook niet doet dan ligt het probleem bij de sim en kan je Simyo om een nieuwe vragen. Simyo moderators zijn maandag weer present dus tot dan zul je moeten wachten voor een respons.







ok, bedankt !
heb simkaart eruit gehad, in ander toestel maar nog steeds niks,

misschien leest een moderator dit wel.........
Hoi, ik heb een prepaid sim bij simyo gekocht, en

die deed het wel even, maar later gaf deze aan  ` geen dienst` 

weet iemand een oplossing hiervoor ?

alvast bedankt !




Hoi Paul135,



Ik zie in het systeem dat je vandaag contact hebt gehad met de telefonische klantenservice. Ben je al naar de leverancier geweest waar je het toestel hebt gekocht?



@ Scotsman bedankt voor het meedenken.
hoi, inderdaad contact gehad met de klanteservice, en het is opgelost !  :o
hoi, inderdaad contact gehad met de klanteservice, en het is opgelost !  :o



Fijn om te horen, paul135 :)

Wat bleek het nu te zijn?



groetjes,

Charlene
om de simkaart te activeren moest ie eerst in een andere telefoon

Ik dacht het kan toch niet aan de telefoon liggen, want dat is een nieuw,

maar blijkbaar kan het telefoonnummer niet in elke telefoon geactiveerd worden.

Komt dit vaker voor ?
Ik meen dit een keer eerder voorbij te hebben zien komen, maar dat is echt uitzondelijk.
om de simkaart te activeren moest ie eerst in een andere telefoon

Ik dacht het kan toch niet aan de telefoon liggen, want dat is een nieuw,

maar blijkbaar kan het telefoonnummer niet in elke telefoon geactiveerd worden.

Komt dit vaker voor ?




Hoi Paul135,



Ik zie in het systeem dat je een prepaid simkaart hebt deze is al actief op het moment dat je deze ontvangt.

Wanneer je een abonnement besteld dan dient de simkaart wel geactiveerd te worden. Ik hoor dit voor het eerst namelijk.
als de telefoon uit is geweest moet de simkaart eerst in een andere telefoon, anders doet ie het niet meer , ben ik nu achter, zou ook niet weten hoe het kan. het is geen smartphone, kan het daaraan nog liggen ?
Hoi paul135,



Ervaar je dit ook wanneer je de simkaart in dat andere toestel hebt gestopt en dan uit zet?



Groetjes,



Alex
nee in het andere toestel doet hij het wel gewoon, zonder problemen, maar dat is wel een smartphone, de telefoon die zegt `geen dienst`  is een one touch 282 van alcatel, eigenlijk gekocht voor m`n moeder want het is een senioren telefoon.
als de telefoon uit is geweest moet de simkaart eerst in een andere telefoon, anders doet ie het niet meer , ben ik nu achter, zou ook niet weten hoe het kan. het is geen smartphone, kan het daaraan nog liggen ?

Hoi paul135,



Ervaar je dit ook wanneer je de simkaart in dat andere toestel hebt gestopt en dan uit zet?



Groetjes,



Alex


nee in het andere toestel doet hij het wel gewoon, zonder problemen, maar dat is wel een smartphone, de telefoon die zegt `geen dienst`  is een one touch 282 van alcatel, eigenlijk gekocht voor m`n moeder want het is een senioren telefoon.



Hoi paul135,



Haal je de simkaart uit het andere toestel terwijl het nog aan is? Ik denk dat Alex dat bedoelt. Dus je simkaart in het andere toestel stoppen, en dan het toestel uitschakelen voor je de simkaart er weer uithaalt.

Dat zou kunnen helpen.



Het is wel gek dat je toestel dit doet. Misschien kan het gerepareerd?

Met je aansluiting is in ieder geval niks mis :)



Groetjes,

Charlene

Reageer