Skip to main content
Hallo,



Het komt de laatste tijd heel vaak voor dat als ik gebeld wordt er tijdens het gesprek opnieuw verbinding gemaakt wordt. Dat wil zeggen dat bij degene die mij belt midden in een gesprek de gelefoon weer overgaat alsof ze verbinding proberen te maken. Heel vreemd. 

Soms ben ik ook niet bereikbaar. Het lijkt bij de beller alsof ik niet opneem terwijl ik geen enkele oproep heb gehad....nog vreemder.



Weet iemand een oplossing want dit is heel vervelend......



groetjes Chantal



- Iphone 4 met een sim only nummer
Heel vreemd inderdaad.

Heb dit nog niet meegemaakt met mijn iphone 4 of 4s.
Enkele vragen....

Heb je al geprobeerd......



(indien mogelijk) sim in ander toestel, andere sim in jouw toestel?

Een soft reset? (Telefoon uit, sim uit telefoon. Ongeveer een kwartier w88, daarna sim terug en opnieuw opstarten)



Groet,

Friesian
Hoi ChantalBB, welkom op het Simyo forum 🙂.



Wat een vreemde dingen gebeuren er bij jou tijdens het bellen! Het maken van een nieuwe verbinding, klinkt alsof er iemand aan de andere kant van de lijn je in de wacht zet voor eventjes, dan hoor je namelijk ook opnieuw een zoektoon. Dit komt wel eens voor als je per ongeluk met je wang tegen je scherm drukt.



Je zou eens kunnen proberen om eventuele doorschakelingen uit te zetten, door te bellen naar ##002#. Als dit niet helpt, wil ik je vragen om de tips van Friesian eens te testen. Hierbij wil ik je wel vragen: Heb je dit heel vaak of zo af en toe en hoe is je bereik op dat moment? 🙂



Ik hoor het van je!



Bedankt voor jullie reacties, Friesian en koorelle.

Reageer