Skip to main content
Geachte heer, mevrouw,



Ik ben nu een maand aangesloten bij Simyo maar naar sommige mensen stuur ik sms berichten met mijn tijdelijke nummer? Hoe kan dit? En is dit te verhelpen?



Groeten Leonie
Beste Leonievdheuvel,



Maak je gebruik van een iPhone? Mocht dit het geval zijn dan dien je in de instellingen het tijdelijke telefoonnummer te veranderen naar je te behouden telefoonnummer.
Beste Leonievdheuvel,



Maak je gebruik van een iPhone? Mocht dit het geval zijn dan dien je in de instellingen het tijdelijke telefoonnummer te veranderen naar je te behouden telefoonnummer.





Beste Natascha,

Ik heb in mijn instellingen het nummer veranderd naar mijn eigen mobiele nummer. Maar nu blijf ik nog steeds het probleem hebben als ik sms dat er bij sommige mensen het oude, tijdelijke nummer staat. Dit is vervelend want dat wekt verwarring op. Is er misschien nog iets wat ik moet veranderen? Groeten
Hoi leonievdheuvel,



Ik heb je portering laten controleren. Deze is geheel correct uitgevoerd. Je probleem kan daardoor geen netwerktechnische oorzaak hebben. Ik raad je daarom aan contact op te nemen met de leverancier van je toestel. Zij kunnen je waarschijnlijk beter helpen. Kan je hier laten weten wat de uitkomst is?



Groetjes,



Alex

Reageer