Skip to main content
Beste ....,



Volgens Simyo word op 01-09-2014 mijn nummer overgenomen van T-Mobile. Mijn sim-only kaartje met tijdelijk nummer heb ik binnen.

Dit nummer moet ik gebruiken want mijn T-Mobile kaartje is op de een of andere manier al uit de lucht. Op het scherm van mijn telefoon word aangegeven dat ik geen netwerk meer heb en word een icoontje van een simkaart met uitroepteken weergegeven.



Ik ben nu genoodzaakt om deze kaart te gebruiken, hoewel niemand mijn tijdelijk nummer nu heeft. In mijn veronderstelling ging ik ervan uit dat ik mijn oude T-Mobile kaartje gewoon kon blijven gebruiken tot overname.



Kunt u mij helpen?





Met vriendelijke groet,

Joey Vermeulen
Hoi Joeyverm, welkom op het Simyo forum!



Wat leuk dat je naar Simyo gaat overstappen 🙂 Wel vervelend om te lezen dat je op dit moment onbereikbaar bent. Het is af te raden om nu gebruik te gaan maken van je Simyo simkaart. Je bundels gaan pas actief op het moment dat je nummer is overgezet (01-09) en Simyo brengt dan voor die tijd bij elke belminuut, sms en MB automatisch het buitenbundel tarief in rekening.



Omdat het nog een tijd wachten is, adviseer ik je om contact op te nemen met T-mobile. Je simkaart hoort nog gewoon te werken en kan vervangen worden.



Wil je me laten weten of T-mobile dit voor je kan oplossen?

Reageer