.

Beantwoord

teveel smsjes afgeschreven?

  • 31 August 2012
  • 5 reacties
  • 669 Bekeken

Badge
Goedemorgen,
heb nu sinds 2 dagen een abonnement bij Simyo. Ik heb gisteren 2 sms'jes verstuurd, maar er zijn er 5 afgeschreven. Omdat ik buiten mijn bundel zit kost me dat gewoon 1 euro.
Volgens mij gaat er iets mis, zou u dat voor me uit kunnen zoeken?
groeten,
Maria
icon

Beste antwoord door Wayne 31 August 2012, 16:17

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge
Oja, 1 sms was iets langer dan 160 tekens, dus die zou dan voor 2 tellen, en 1 smsje was vrijwel leeg, dus dat was er  1. dat is in totaal 3. Waar komen de andere 2 smsjes vandaan?
Als dit zo doorgaat ben ik snel weer weg bij Simyo, want op deze manier wordt het een dure grap.
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Maria77,

Ik heb jouw gegevens even nagekeken en de eerste sms bestond uit meer dan 480 karakters. Om deze reden zijn er 4 sms berichten in rekening gebracht waarvan er 1 binnen de bundel valt en de rest buiten de bundel. Het 2e sms bericht bestond uit minder dan 160 tekens. Hiervoor is er dan ook 1 sms bericht berekend. Het laatste sms bericht bestond tevens uit meer dan 160 tekens waardoor er 2 sms berichten berekend zijn.
Badge
Ok, bedankt voor de uitleg, het is me zo helemaal duidelijk. Bedankt ook voor de snelle reactie. Ik blijf nog maar even bij simyo denk ik 🙂
Badge
Overigens vind ik 4 smsjes voor 1 sms langer dan 480 tekens wel erg veel....
Reputatie 2
Badge +1
Hey Maria77,

Fijn om te horen dat alles duidelijk is. Gezien het feit 1 sms bericht uit maximaal 160 tekens kan bestaan word er voor een sms die langer is dan (3x160=) 480 tekens 4 sms berichten in rekening gebracht.

Reageer