Skip to main content
Beste forummers,



Ik heb voor zowel mijn vrouw als mijzelf een simonly bij simyo afgesloten. Ik zelf heb nog helemaal niks gehoord, geen bevesttigingsmail oid, niks. Maar dat is weer een ander verhaal.

Mijn vrouw kreeg netjes een bevestigingsmail en vandaag de simkaart. Toen ik deze net online wilde activeren viel mij al op dat de naam in de brief niet klopte. Gauw d'r mail gecontroleerd en daar staat het ook niet zoals opgegeven. Wat kan ik hier aan doen. Op haar simyo pagin staat namelijk bij voornaam haar roepnaam en achternaam en bij achternaam staat de naam van ons bedrijf waarvan we de bankrekening hebben ingevuld. Ik heb zeker weten d'r voorletters en achternaam in het juiste invulveld gezet bij de aanvraag en hier ook heel goed naar gekeken aangezien dit belangrijk is voor nummerbehoud.



Wat kan ik doen om dit op te lossen?



Alvast bedankt,
Hoi Fabricsman, welkom op het Simyo forum.



Bij het aanvragen van nummerbehoud wordt er niet gekeken naar de tenaamstelling van het contract. Het gaat om telefoonnummer, simkaart nummer, relatienummer (indien zakelijk) en adresgegevens. Op zich is er dus niets aan de hand.

Ik kan al wel verklappen dat het ook geen probleem gaat worden in jullie geval, want het is goedgekeurd.

Het mailtje daarover zal spoedig volgen :o



Je hebt het over een tweede aanvraag, maar op hetzelfde adres zie ik niet nóg een nieuwe bestelling. Heb je dat op een ander adres gedaan?

Reageer