Skip to main content
Sinds ik ben overgestapt naar Simyo kan ik thuis niet meer inloggen in het systeem op mijn werk, wat erg vervelend is. Het systeem werkt via een code die je krijgt via de sms (net zoals bij DigiD). Met deze code kun je inloggen op je thuislaptop en krijg je toegang tot je werkcomputer. Aangezien ik deze smsjes niet meer ontvang sinds ik ben overgestapt naar Simyo kan ik dus ook niet meer inloggen, en niet meer thuis werken. Aangezien dit erg essentieel is, hoop ik dat er snel een oplossing voor kan worden gevonden! Ik heb geen nieuwe telefoon dus het ligt ook niet aan een nummerblokkering in mijn telefoon.
Hoi Siemm, welkom op het Simyo forum!



Wat vervelend dat je die smsjes van je werk niet kunt ontvangen 😞 Bij Simyo zijn betaalde sms diensten geblokkeerd, maar de afzender van je werk zal daar toch niet onder vallen?

Ik werk op dit moment zelf ook thuis, met een Simyo abonnement en ben ingelogd door een sms van Sisco 😕



In je gegevens zie ik dat je vanmorgen al telefonisch contact hebt gehad met onze klantenservice en dat je gaat achterhalen wie/wat de afzender is en dat iemand van ons vervolgens via een netwerk specialist van KPN er onderzoek gedaan zal worden naar de oorzaak.



Zou je ons hier ook op de hoogte kunnen houden? Ben heel benieuwd!

Reageer