Skip to main content
Sinds een aantal dagen valt de telefoonverbinding steeds weg. Mijn Moto g heeft dan binnenshuis wel bereik, maar zodra ik de deur uit ben valt de verbinding weg. Ik heb als voorkeursnetwerk 3g. 2g heb ik ook uitgeprobeerd, maar geen effect.

Ook het 5 minuten uitschakelen van het toestel heeft geen effect gehad.

Het toestel meld: Geen service. Geselecteerd netwerk(simyo) niet beschikbaar.

Wat nu?
Hoi dirktv, welkom op het Simyo forum :)



Fijn dat je zo uitgebreid beschrijft wat er precies gebeurd, zo weet ik sneller waar het aanligt 🙂 Ik begrijp dat je binnenshuis wel bereik hebt. Heb je alleen op je woonadres buitenshuis geen bereik of op meerdere/ verschillende plekken?



Weet je of er meerdere mensen zijn die gebruikmaken van het KPN netwerk en hetzelfde ervaren op je woonadres? Daarnaast heb ik je simkaart gereset. Zet je hiervoor je telefoon uit en aan? Ook kun je je simkaart even verwijderen en opnieuw plaatsen. En als het lukt, selecteer je dan ook het KPN netwerk?



Laat je weten of de stappen helpen?
Op sommige plekken buitenshuis had ik ook geen ontvangst.

Simkaart is verwijderd en teruggeplaatst. Ook heb ik de telefoon teruggezet naar fabrieksinstellingen.

Nu lijkt het verbeterd. Nog even goed testen in de praktijk! Ik kom er nog op terug.....
Houd ons op de hoogte, dirktv!
Alles o.k. tot nu toe. Dus probleem opgelost!:)
Hoi dirktv,



Super 🙂 Bedankt voor je terugkoppeling.



Mocht er nog iets zijn, dan weet je ons te vinden 😉

Reageer