Skip to main content
Beste Simyo forum,

Dit is geen tijdstip om een topic te starten maar ik ben ten einde raad omdat ik rond dit soort tijdstippen gestalkt wordt door een extreem zieke pathologische leugenaar die de ex is van mijn beste vriendin. Het begint nu wel bizarre gevolgen op te leveren. Is er iets wat er aan gedaan kan worden, hij belt namelijk privé?



Ik heb een telefoondagboek bijgehouden van de keren dat hij me de afgelopen dagen gebeld heeft.

12-2-2013 0:23

12-2-2013 1:38

13-2-2013 1:30 - 1:31

14-2-2013 0:00 - 0:03 - 0:16 - 0:22 - 0:40



Volgens mij heeft hij wel vaker gebeld maar ik heb een oude telefoon dus kon niet alles terug zien.
Hoi Jenniferg,



Om een onderzoek in te stellen, hebben we 10 verschillende contact momenten nodig. Daar wil ik je vragen deze 10 contactmomenten door te geven incl. datum + tijdstip. Wij kunnen dan een bericht naar de provider sturen waarvan het nummer afkomstig is. Zij zullen dan een melding naar de persoon sturen.



Rigoureuze maatregelen kun je via de politie nemen. Je kunt dan aangifte doen. De politie heeft een speciale ingang bij KPN om de gegevens te achterhalen. Als provider mogen wij dit soort gegevens niet zomaar aan de consument geven.



Groetjes,



Alex

Reageer