.

Beantwoord

Telefoonnummer wijzigen

  • 27 January 2015
  • 10 reacties
  • 252 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
Een klasgenootje van mijn dochter heeft haar telefoonnummer op een chatbox gegooid, hierbij wil ik vragen of het mogelijk is om het nummer zsm te wijzigen omdat ze nu veel last heeft van deze "grap"
icon

Beste antwoord door Ray 28 January 2015, 06:53

Bekijk originele reactie

10 reacties

Ja dit kan en kost € 5,-

Een moderator kan je hiermee verder helpen. 🙂
Ja dit kan en kost € 5,-

Een moderator kan je hiermee verder helpen. :)


Thanks voor de reactie!
Is er een moderator die mij kan helpen??
Heb al met de klantenservice gebeld en die gaan het regelen, werkt beter dan via het forum.
Reputatie 7
Badge +9
Het klopt dat voor spoedeisende gevallen het beste met de telefonische klantenservice gebeld moet worden. Het forum werkt wat langzamer, maar toch krijg je meestal binnen 1 werkdag antwoord van Simyo. En van hulpvaardige mede-forumleden vaak nog eerder.
Is mijn nummer al gewijzigd ?
Zo ja. Waar kan ik dat zien
Dit was mijn bericht 13 uren geledenWil graag mijn nummer wijzigen ivm prive. Ga akkooord met de 5 euro kosten als het kan aub makkelijke nummer. Wordt oud hahaha
Toch maar even een kleine toelichting. Telkens er een nieuwe reactie komt, komt het topic als nieuw gerangschikt bij de moderatoren.
Deze personen werken van oud naar nieuw.

@zerhem

Het is echt niet nodig op meer plaatsen te reageren. Je hoeft je geen zorgen te maken. 
Ook jij komt aan de beurt.
Streven van simyo is al vermeld door Scotsman.
Reputatie 3
Badge +7
Is er een moderator die mij kan helpen??

Hoi Kcie,

Een goed punt van Scotsman, voor dringende gevallen is het beter om telefonisch contact op te nemen. Ik zie dat je vanochtend met de klantenservice gesproken hebt. Je dochter heeft nu een nieuw nummer gekregen.


Dit was mijn bericht 13 uren geledenWil graag mijn nummer wijzigen ivm prive. Ga akkooord met de 5 euro kosten als het kan aub makkelijke nummer. Wordt oud hahaha

Zoals Friesian het aangeeft krijg je op het forum binnen één werkdag antwoord op je vraag. Een nieuwe topic openen hiervoor is niet nodig. We reageren op elk geplaatste bericht.

Ik heb zojuist een antwoord gegeven op je vorige bericht.

@Raytje, Scotsman en Friesian, bedankt voor jullie reacties.

Reageer