.

Beantwoord

Telefoonnummer over gezet, maar werkt nog niet

  • 17 July 2012
  • 2 reacties
  • 381 Bekeken

Badge
Hallo,

Sinds vandaag heb ik mijn simyo in gebruik, heb mijn eigen nummer megenomen en las in de voorwaarden dat de bundels pas in gingen na portatie.
Nu ben ik eindelijk weer bereikbaar op mijn eigen nummer, maar doen mijn Blackberry diensten het niet en zie in my Simyo dat er wel kosten oplopen voor gebruik van internet pffffffff begint lekker :(

(heb een week zonder telefoon gezeten maar dat kwam door mijn vorige provider vermoedelijk.....stressss)

Ik wil zo snel mogelijk weer normaal in de lucht zijn met alle diensten waar ik vanaf 9-7-2012 al voor moet betalen volgens mij :(:(

Hoop dat je via dit kanaal wel snel en normaal wordt geholpen want de klantenservice is druk en heel gemakzuchtig.
icon

Beste antwoord door Alex 18 July 2012, 10:00

Bekijk originele reactie

2 reacties

Badge
Volgens mij gaat het ineens werken.........nu maar hopen dat het goed komt met die kosten 🙂
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum HenkieP,

Volgens onze gegevens is je telefoonnummer op 17/7 succesvol over gezet. De abonnementskosten worden dan ook vanaf deze datum berekend en niet vanaf 9/7. Het verbruik dat voor de portering plaats heeft gevonden valt buiten de bundel. Het verbruik dat na de portering plaats vindt, valt binnen de bundel. Je telefoonnummer is gisteren om 11:55 overgezet.

Volgens onze gegevens zou alles nu inderdaad moet werken. Kan je ons laten weten of dit klopt?

Groetjes,

Alex

Reageer