Skip to main content

.

Hallo, vandaag zou mijn  nieuwe symio-abbonement ingaan, met nummerbehoud. Ondanks een bevestigde juiste activatie ik kan nu de gehele dag niet bellen of gebeld worden. Het nummer overzetten zou vandaag voltooid worden. Dit duurt wel erg lang? Oplossing?
Hier hetzelfde probleem 😞
Welkom op het forum Brunsveld,



Ik zie dat je vandaag ook contact hebt gehad met onze telefonische klantenservice. Ze hebben je aansluiting hersteld op het netwerk. De oorzaak van het niet kunnen bellen heeft te maken gehad met het activeren van de simkaart op de nummerbehoud datum. Wij adviseren daarom altijd om de simkaart voor de nummerbehouddatum te activeren.



Groetjes,



Alex
Hier hetzelfde probleem :(



Hoi Excile,



Ik zie dat je hier een eigen topic hebt geopend. Ik heb daarom ook in dat topic je bericht voorzien van een antwoord. Ik wil je vragen om in het vervolg niet je vraag in meerdere topics te plaatsen, wan dat maakt het forum erg onoverzichtelijk.



Groetjes,



Alex

Reageer