Hallo, vandaag zou mijn nieuwe symio-abbonement ingaan, met nummerbehoud. Ondanks een bevestigde juiste activatie ik kan nu de gehele dag niet bellen of gebeld worden. Het nummer overzetten zou vandaag voltooid worden. Dit duurt wel erg lang? Oplossing?
Bladzijde 1 / 1
Hier hetzelfde probleem 😞
Welkom op het forum Brunsveld,
Ik zie dat je vandaag ook contact hebt gehad met onze telefonische klantenservice. Ze hebben je aansluiting hersteld op het netwerk. De oorzaak van het niet kunnen bellen heeft te maken gehad met het activeren van de simkaart op de nummerbehoud datum. Wij adviseren daarom altijd om de simkaart voor de nummerbehouddatum te activeren.
Groetjes,
Alex
Ik zie dat je vandaag ook contact hebt gehad met onze telefonische klantenservice. Ze hebben je aansluiting hersteld op het netwerk. De oorzaak van het niet kunnen bellen heeft te maken gehad met het activeren van de simkaart op de nummerbehoud datum. Wij adviseren daarom altijd om de simkaart voor de nummerbehouddatum te activeren.
Groetjes,
Alex
Hoi Excile,
Ik zie dat je hier een eigen topic hebt geopend. Ik heb daarom ook in dat topic je bericht voorzien van een antwoord. Ik wil je vragen om in het vervolg niet je vraag in meerdere topics te plaatsen, wan dat maakt het forum erg onoverzichtelijk.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.