.

Beantwoord

Telefoonnummer en simkaartnummer komen niet overeen volgens vorige provider

  • 4 January 2014
  • 12 reacties
  • 849 Bekeken

Ik heb bij Simyo een abonnement afgesloten en nummerbehoud aangevraagd. 
Nu is dit geweigerd met de volgende reden: 

"Telefoonnummer en simkaartnummer komen niet overeen volgens vorige provider. Neem contact op met uw vorige provider."

Ik heb contact gehad met mijn vorige provider (Telfort) en deze zeggen dat mijn simkaartnummer wél overeenkomt met mijn huidige nummer.
En nee, heb geen typfouten gemaakt tijdens het doorgeven van de nummers.
En nu?
icon

Beste antwoord door Kim 6 January 2014, 16:00

Bekijk originele reactie

12 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Eerste 8 cijfers gebruikt en dus niet de letters / cijfers daarna?
Bedankt voor je reactie,
Een telfort simkaartnummer bestaan uit 13 cijfers (893126 voorafgaand). Volgens simyo moest ik ook 13 cijfers invoeren.
Heb nu 8 cijfers geprobeerd maar betwijfel of dit gaat werken aangezien ik nu heel veel cijfers weglaat van mijn simkaartnummer
Reputatie 7
Badge +9
Ik weet zeker dat dit op te lossen is. U zult even moeten wachten tot maandag. Dan kan een moderator het voor u nakijken.
Badge +6
Ik heb bij Simyo een abonnement afgesloten en nummerbehoud aangevraagd. 
Nu is dit geweigerd met de volgende reden: 

"Telefoonnummer en simkaartnummer komen niet overeen volgens vorige provider. Neem contact op met uw vorige provider."

Ik heb contact gehad met mijn vorige provider (Telfort) en deze zeggen dat mijn simkaartnummer wél overeenkomt met mijn huidige nummer.
En nee, heb geen typfouten gemaakt tijdens het doorgeven van de nummers.
En nu?


Bedankt voor je reactie,
Een telfort simkaartnummer bestaan uit 13 cijfers (893126 voorafgaand). Volgens simyo moest ik ook 13 cijfers invoeren.
Heb nu 8 cijfers geprobeerd maar betwijfel of dit gaat werken aangezien ik nu heel veel cijfers weglaat van mijn simkaartnummer


Hoi evdhazel, welkom op het forum! :)

Ik zie dat je inmiddels via de e-mail ook contact met ons hebt gehad en de aanvraag is gewijzigd naar het juiste 19-cijferige simkaartnummer en we daar een akkoord op hebben gekregen van Telfort voor 9-1 🙂.

@de leon, dankjewel voor het meedenken!
Yes, zag het mailtje. Mooi dat het alsnog gelukt is! 
Ik heb eerder al slechte ervaringen gehad met telfort wat nummerbehoud betreft, dus ben blij dat het nu wel gelukt is.
Dankjewel! 

Groet
Badge +6
Yes, zag het mailtje. Mooi dat het alsnog gelukt is! 
Ik heb eerder al slechte ervaringen gehad met telfort wat nummerbehoud betreft, dus ben blij dat het nu wel gelukt is.
Dankjewel! 

Groet


Hoi Evdhazel,

Graag gedaan en een fijne dag.
Badge
Welke gegevens van je sim moet je nu invullen als je overstapt van Telfort
De vorige keer ging het ook mis met overstappen van Telfort naar Simyo
893126 +##################### rest van nummer of alleen rest ######################
Graag door simyo beantwoorden!!
Badge +6
Welke gegevens van je sim moet je nu invullen als je overstapt van Telfort
De vorige keer ging het ook mis met overstappen van Telfort naar Simyo
893126 +##################### rest van nummer of alleen rest ######################
Graag door simyo beantwoorden!!


Hoi Marjolijn2,

Welkom op het forum!
Ik raad je aan om alleen de 13 cijfers van je simkaartnummer in te vullen onder 893126.
Badge
Welke gegevens van je sim moet je nu invullen als je overstapt van Telfort
De vorige keer ging het ook mis met overstappen van Telfort naar Simyo
893126 +##################### rest van nummer of alleen rest ######################
Graag door simyo beantwoorden!!


Hoi Marjolijn2,

Welkom op het forum!
Ik raad je aan om alleen de 13 cijfers van je simkaartnummer in te vullen onder 893126.


Ok bedankt, maar de vorige keer kreeg ik de melding terug dat nummer en simnummer niet overeen komen .
Reputatie 5
Badge +11
Ok bedankt, maar de vorige keer kreeg ik de melding terug dat nummer en simnummer niet overeen komen .

Hou ons op de hoogte, dan houden wij een vinger aan de pols.
Ik zie in jouw aansluiting overigens een geslaagde nummerbehoud op 16-12-2013. Gaat dit dan over een nieuwe bestelling?
Badge
Ja het gaat om een ieuwe aansluiting. Ik zie dat ik deze in feb kan overzetten.
Ik bericht dus later hierover.
Badge +8
Ja het gaat om een ieuwe aansluiting. Ik zie dat ik deze in feb kan overzetten.
Ik bericht dus later hierover.


Dat is goed. Mocht je weer een afwijzing krijgen, kom dan even hier terug, dan kunnen wij ernaar kijken, wat er eventueel misgaat. :)
Als je in februari over mag, dan kun je trouwens best nu al bestellen. Ook in verband met je opzegtermijn.

groetjes, Charlene

Reageer