Ik heb eenmaal contact met hun gehad en ik kreeg toen de melding dat sim ok was ,maar dat ze geen bericht of iets hadden gehad over een portering.
Nu staat er in jullie klantenservice dat je bij Telfort dit moet invullen : Telfort: Begint met 893126; gevolgd door 7 cijfers.
Zie hier : http://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/nummerbehoud-is-afgewezen-22359387
Bovenstaande dus gedaan ,maar toen voor de tweede keer afgewezen.Ik heb daarna mail contact gehad met simyo en daarin werd veteld dat telfort sim het volgende is :Het simkaartnummer van Telfort bevat altijd 19 cijfers: 893126 + 13 cijfers die op uw simkaart staan.
Bovenstaande heb ik dus bij de derde keer ingevuld maar nu ook afgewezen door telfort.
Ik weet zeker dat de gegevens kloppen want ik heb alles letterlijk gekopieerd van mijn inlogpagina van telfort waar mijn simnummer instaat.
Dit nummer komt ook overeen met de gegevens op mijn simkaart ,behalve de 893126 combinatie.
Ik weet het nu niet meer .
Mvg
Beste antwoord door Charlene
Bekijk originele reactie