Skip to main content

.

Hoi Simyo,

 

Ik heb een nieuw simkaart geactiveerd en mijn oud nummer behouden. Nu krijg ik een mail dat mijn nummer niet kan worden overgezet (het nummer was niet actief). Wat doe ik nu?

 

Mvg, Emily

Omdat je nummer niet actief was, heeft het er alle schijn van dat je je oude nummer zelf hebt opgezegd. Bij een aanvraag tot nummerbehoud zegt namelijk de nieuwe provider de aansluiting bij je oude provider op. Een opgezegd nummer kan in de regel niet meer behouden blijven. Ik zou je willen adviseren even met je oude provider contact op te nemen en de situatie uitleggen. Wellicht dat er van hun kant nog iets kan worden gedaan.


Hoi Emiko,

 

Zoals RicoK al aangaf kun je het beste navragen bij de oude provider of het nummer nog overgenomen kan worden, mocht dit niet zo zijn dan moeten we het verzoek annuleren en behoud je jouw tijdelijke Simyo nummer. Mocht het nummer wel nog over te nemen zijn, laat dit dan even weten dan kan ik het verzoek aanpassen en opnieuw indienen.

 

Thanks RicoK!

 

Groetjes,

Daisy


Reageer