Skip to main content

Sinds ik een nieuwe iPhone sinds gister in gebruik heb wordt ieder telefoon gesprek na 10 seconden afgebroken.

de simkaart doet het in mij oude toestel prima. Nu niet.

hoe kan dit verholpen worden?

Hoi @Htelefoon,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier navraag over doet. Ik wil graag met je meekijken naar een oplossing, maar daarvoor heb ik wel wat meer informatie nodig:

• Wat was je oude toestel?
  • Wat is je nieuwe toestel?
  • Gebeurt dit op specifieke locaties of overal?

Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Seren

Ik heb sinds vorige week hetzelfde probleem. Geen nieuwe telefoon, maar wel dat elk telefoongesprek na een paar seconden wordt afgebroken. Iphone 13 met esim van Simyo. Mobiel internet werkt wel. Mijn zakelijke telefoonnummer van Odido werkt ook prima op dezelfde telefoon.

Ik heb sinds vorige week hetzelfde probleem. Geen nieuwe telefoon, maar wel dat elk telefoongesprek na een paar seconden wordt afgebroken. Iphone 13 met esim van Simyo. Mobiel internet werkt wel. Mijn zakelijke telefoonnummer van Odido werkt ook prima op dezelfde telefoon.

Hoi @SjorsL,

Ik kan mij voorstellen dat dit vervelend is. Heb je al gekeken op de KPN-Storingspagina? Wellicht is er een storing bij jou in de buurt waardoor dit gebeurt. Mocht dit niet het geval zijn hoor ik het graag, dan kijken we samen verder naar een oplossing!

Groetjes,
Seren

Reageer