Skip to main content
Het scherm van mijn telefoon geeft plotseling aan dat ik alleen een noodoproep kan doen. Ik heb alles geprobeerd om het probleem op te lossen. UItgezet en opnieuw opgestart, accu eruit gehaald en daarna opnieuw opgestart. Niets helpt. Ik heb geen betalingsachterstand, ik ben niet over m'n limiet heen, dus ik heb geen idee wat het probleem is. Kan het zijn dat mijn simkaart stuk is?
Hoi ivp, welkom op het Simyo forum!



Het kán zijn dat je simkaart stuk is. Het kan ook zijn dat je telefoon stuk is. Het dat er ergens even iets anders hapert.

Ik zie dat je gisteren weer wat geïnternet hebt, dus dat doet lijken alsof alles nu weer werkt. Of heb je nog steeds problemen?
Ik heb geinternet via mijn laptop, de telefoon doet het nog steeds niet. Ik denk idd dat mijn simkaart stuk is. Morgen ga ik bellen met de klantenservice van Simyo.
hi ivp,



Heb je je simkaart in je laptop gedaan dan? Of je telefoon als hotspot gebruik? Het internetverbruik waar ik op doelde zie ik met je simkaart en dat zou betekenen dat je simkaart dus nog contact kan malen met het netwerk.



Je zou misschien een andere telefoon kunnen proberen met je Simyo simkaart?

Reageer