Skip to main content
Ik weet niet goed wat je moet doen als je je telefoon verloren bent en een nieuw abonnement wil afsluiten. De telefoon bestel ik via studentmobiel en mijn nr wil ik graag behouden van Simyo. Mijn abonnement zal ook bij Simyo zijn. Als ik mijn simkaart blokkeer staat het nr dan nog wel op mijn naam? 

Want ik wil mijn huidige nummer behouden en heb een nieuwe telefoon nodig. En gezien ik erg tevreden ben over Simyo wil ik die als provider houden.



Ik heb verder nog geen stappen ondernomen. Mijn simkaart staat nu dus nog op actief.



Groetjes Ziva
Hoi ziva, welkom op het Simyo forum!



Wat vervelend dat je je mobieltje verloren bent :(



Je zóu via Studentmobiel een nieuw abonnement met toestel kunnen bestellen en op zich is het nummerbehoud voor ons dan ook geen probleem.

En ook wanneer je je simkaart blokkeert staat dit abonnement nog gewoon op je naam. Wat je ook eens zou kunnen doen is om een rekensommetje te maken van wat een abonnement mét telefoon kost voor 1 of 2 jaar en wat een lossen telefoon kost met je huidige abonnement.

Een vervangende simkaart is via Mijn Simyo in elk geval zo besteld. Je huidige simkaart is al geblokkeerd zie ik in je gegevens.
Dankjewel voor de reactie. Mijn simkaart is inmiddels geblokeerd en ik ga via studentmobiel de telefoon en abonnement van Simyo erbij bestellen.

Het rekensommetje heb ik inderdaad al gedaan en dit is voor mij de beste optie.

Ik ga er zelfs nog op vooruit op jaarbasis en ik heb dan een nieuwer toestel dan ik had. Met de oude zou ik meer kwijt zijn op jaarbasis.



Dus kan nu weer verder en hopelijk gauw weer een nieuwe tel met mijn eigen nummer.



Bedankt!
Win-win dus, heel mooi 🙂

Reageer