Skip to main content
antwoord

Telefoon ontgrendelen,pincode kwijt

• July 19, 2025
  • 3 reacties
  • 56 Bekeken

Bij een update kan ik mijn telefoon niet ontgrendelen omdat ik vergeten ben die pincode op te schrijven.

Ik heb al alle pincode bedacht die het moeten zijn heb al 4 pogingen geprobeert.Is er hier iemand die weet wat je dan doen kan?

Beste antwoord door wimj12

Ik vermoed dat het de pincode van de sim is, want dat is een code die je niet hoeft te gebruiken als je je telefoon aan laat staan. De scherm code gebruik je meestal dagelijks, dus dat was veel eerder opgevallen als je die vergeten was.

De oorspronkelijke pincode vind je in mijn Simyo, maar als je die veranderd hebt is je geheugen de bron.

Na 3 tot 5 pogingen blokkeert de sim, en moet je de puk code invoeren. Die is 10 cijfers oid en vind je ook in mijn Simyo en kun je niet aanpassen.

3 reacties

Friesian
  • Forum Expert
  • July 19, 2025

Beste ​@rembrands

Wanneer dit gaat om de pincode van de schermvergrendeling en je weet hem niet dan kun je het beste de telefoon laten herstellen bij de fabrikant, terugzetten naar fabrieksinstellingen. 

Forum|alt.badge.img+7
  • Forum expert
  • antwoord
  • July 19, 2025

Ik vermoed dat het de pincode van de sim is, want dat is een code die je niet hoeft te gebruiken als je je telefoon aan laat staan. De scherm code gebruik je meestal dagelijks, dus dat was veel eerder opgevallen als je die vergeten was.

De oorspronkelijke pincode vind je in mijn Simyo, maar als je die veranderd hebt is je geheugen de bron.

Na 3 tot 5 pogingen blokkeert de sim, en moet je de puk code invoeren. Die is 10 cijfers oid en vind je ook in mijn Simyo en kun je niet aanpassen.

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • July 21, 2025

Hi ​@rembrands,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat onze Forum Experts je al van wat waardevolle en uitgebreide informatie hebben voorzien. Daar kan ik eigenlijk niets meer aan toevoegen

Mocht je toch nog ergens vragen over hebben of hulp kunnen gebruiken laat het dan vooral weten!

Bedankt heren, ​@wimj12 & ​@Friesian!

Groet,
Seren