Skip to main content
Hallo

Gisteren is mijn sim overgezet, ik heb 's ochtends (toen nog bij de oude provider) de sim geactiveerd. 

Gistermiddag werkte mijn oude sim niet meer, dus de nieuwe erin gestopt. 

Aangezien deze wel netwerk aan gaf heb ik niet gekeken of ik ook wel kon bellen. 

Vandaag kwam ik erachter dat ik dus niet kan bellen en geen mobiel internet heb. Als ik wil bellen hoor ik dat dit om administratieve redenen niet kan. 

Ik heb ook geen mobiel internet (uiteraard). 

Heb vandaag mijn iphone gesynchroniseerd, geupdate, tel al 10 min uit gehad en nu net zo'n 3 kwartier en nog steeds kan ik niets :(

Hoe kan dit opgelost worden?
Hallo naatje.



Lees dit even.



Groet,

Friesian.



p.s. Laat ff weten of je hiermee geholpen bent.
Bedankt voor je antwoord. Ik heb mijn telefoon nu al meerdere keren uit gehad en ik kan nog steeds niet bellen. Ik moet dus een klantenservice bellen om het op te laten lossen, maar dat gaat nogal lastig als je niet kan bellen ????
Hier EXACT het zelfde probleem. Drie dagen geleden SIM geactiveerd en 2 dagen geleden overgezet. Op de site staat bij mijn gegevens Actief.

maar ik krijg dezelfde meldingen / Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld.



Toestel uit en aan gezet, maar nog steeds geen mogelijkheid om te bellen of gebeld te worden.



Wie lost het op......
Ja dat vraag ik me nu ook af... Schiet niet echt op zo ????
Hoi naatje_ en schuurmanski, welkom op het Simyo forum!



Het is erg vervelend als je denkt; Jeej! Laat ik eens lekker goedkoop bellen en het werkt gewoon niet :(



De reden hiervoor is omdat jullie je simkaart hebben geactiveerd op de dag dat het nummerbehoud plaatsvond. Het activeren van een simkaart en het overzetten van een telefoonnummer naar een simkaart zijn 2 erg ingrijpende processen.

Die kunnen niet tegelijk plaatsvinden en als dat wel gebeurt, is dit het gevolg... Juist daarom sturen we ook altijd nog een mailtje als je 1 dag van te voren nog niet je simkaart hebt geactiveerd;

Om ervoor te zorgen dat je dit alsnog doet voordat je nummer wordt overgezet en meteen kunt bellen als je abonnement is ingegaan.



Onze IT afdeling heeft jullie aansluitingen nu handmatig 'gerepareerd'. Misschien moet je nog wel even 1 keer je mobiel even uit- en aanzetten.



@naatje_, je hebt je vraag ook op Facebook gesteld zie ik, ik zal aan Tiury doorgeven dat het al opgelost is. Scheelt werk 😉
Eindelijk! Ik kan bellen! Nu nog mobiel internet, want dat doet t nog niet
Hartelijk dank voor de reactie hier en de actie op de IT afdeling!



Hij doet ut.



Groet, Diana
Inderdaad, mobiel nog even uit gehad en internet doet het nu ook! Fijn dat het is opgelost!

EN vol bereik...da's dan wel een hele verbetering vergeleken met mijn vorige provider ;)

Bedankt voor de reacties iig!
Eindelijk! Ik kan bellen! Nu nog mobiel internet, want dat doet t nog niet



Inderdaad, mobiel nog even uit gehad en internet doet het nu ook! Fijn dat het is opgelost!

EN vol bereik...da's dan wel een hele verbetering vergeleken met mijn vorige provider ;)

Bedankt voor de reacties iig!




Hoi naatje_,



Fijn te horen dat je inmiddels zowel kan bellen als gebruik kan maken van mobiel internet!



Mocht je nog andere vragen en/of opmerkingen hebben, dan horen we dat natuurlijk graag! 🙂
Hartelijk dank voor de reactie hier en de actie op de IT afdeling!



Hij doet ut.



Groet, Diana




Hoi schuurmanski,



Dankjewel voor je terugkoppeling dat je aansluiting inmiddels werkt, graag gedaan namens Ernst! 🙂

Reageer