Skip to main content

.

Ik heb mijn prepaid al een tijdje niet gebruikt en kreeg een melding om minstens een SMS te sturen.

Het toestel kan zich niet aanmelden op het netwerk, simkaart ook in een ander toestel gedaan, met hetzelfde resultaat.

Het lukt niet om contact te krijgen met de klantenservice, dus vandaar dat ik het hier vraag.

Het toetsel is een iphone 6s, geheel bijgewerkt qua sotware. Alles aan uit gehad en dus zoals gezegd simkaart gewisseld met een iphone 12.

Het ligt dus aan de simkaart, kan deze een restje krijgen?

 

Groeten Rob

Hoi @Zomers01,

Bedankt voor je bericht. Allereerst natuurlijk mijn welgemeende excuses voor de extreme drukte. Wat onhandig dat je telefoon zich niet kan aanmelden bij het netwerk! Je geeft aan dat je een melding ontving waarin gevraagd werd een sms'je te sturen. Het lijkt er dan op dat de simkaart door te lange inactiviteit bijna komt of is komen te vervallen. Ik kijk dit graag even na voor je. Zou je mij een privé-bericht kunnen sturen met hierin het telefoon nummer waar het om gaat inclusief de geboortedatum, het volledige adres en e-mailadres?

Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Rutger
 


Reageer