Skip to main content

.

Als ik gebeld wordt krijgt degene die mij belt de tekst:"dit nummer is niet bereikbaar, u wordt doorgeschakeld." Vervolgens krijg ik een voice mail bericht, dat ik onbereikbaar ben(gratis).

Ik heb al mijn instellingen gecontroleerd.

De telefoon volledig uit en weer aangezet.

De vliegtuigmodus aan en even later weer uitgezet.

Het probleem is niet opgelost hiermee.
Heb je ook bij de doorschakel instellingen gekeken? Misschien staat daar je toestel zo ingesteld dat alle oproepen meteen naar voicemail moeten.



Wat je ook kunt proberen is om je simkaart in een ander toestel te doen en je eigen nummer bellen.
Yep, probeer je simkaart eens in een andere telefoon.

Uhm...wat voor telefoon heb je? Als het een iPhone is, zou hij misschien in de 'niet storen' modus kunnen staan.
Hoi Ramses200, welkom op het Simyo forum :)



Goed dat je zelf al verschillende dingen hebt geprobeerd. Ook top dat Raytje en de leon je een aantal tips hebben gegeven. Je zou naar ##002# kunnen bellen, zo weet je zeker dat alle doorschakelingen uit zijn.



Je simkaart heb ik gereset. Wil je je telefoon eenmalig uit en weer aanschakelen? Je simkaart gaat zich dan aanmelden met de nieuwe instellingen. Ook kun je het KPN netwerk selecteren in je telefoon. Een andere goede tip is om je simkaart te testen in een andere telefoon.



Hou je ons op de hoogte of het helpt? :)



@Raytje en de leon; dank jullie wel voor de goede tips 😳 Super om te zien dat jullie zo goed meehelpen.
Ik heb de telefoon uit -en aangezet. Telefoon functioneert weer goed, ik denk door het resetten van de simkaart.

Bedankt Naomi.



De Leon en Raytje ook bedankt!
Hoi Ramses200,



Super dat het weer werkt! Graag gedaan, fijn dat we je konden helpen :)



We zien je graag terug op het forum.
Graag gedaan 🙂
Mijn probleem is toch niet opgelost.

Ik ben prima bereikbaar als ik b.v op mijn werk ben(in Breda).

Thuis ben ik haast nooit bereikbaar. Dit speelt dus nu ongeveer 1 week, daarvoor heb ik nooit problemen gehad.

Ik moet dus concluderen dat het aan de dekking van de zendmast ligt rond mijn woonplaats(Eethen)

Wat is hier aan te doen?
Hoi Ramses200,



Vervelend dat je op je thuislocatie nog steeds de onbereikbaarheid ervaart.



Ik heb de locatie van je huis nagetrokken met de specialisten van het netwerk.

Alles bij jou zou goed moeten zijn. Wel zien ze dat je precies op het grensgebied van twee masten zit.

Maar als dit voorheen geen probleem was, zou dat nu ook niet het geval moeten zijn:?



Daarom heb ik je via email een documentje toegestuurd. Daarmee kun je wat testjes uitvoeren en kunnen we kijken wat er aan de hand is.

En met de de uitkomst kunnen we dan aan de gang:D



Heb je de email ontvangen?
Hee Ruud,

De mails stonden bij "ongewenste mails", vandaar mijn late reactie.

Ik ontdek echter geen toegevoegd document.

Wil je eens kijken of dat aan mij ligt
Hoi Ramses200,



Fijn dat je de e-mail hebt gezien.

Ik zie de bijlage wel terug.:$

Je hebt het over meerdere e-mails, ik heb je er echter maar 1 gestuurd.



Kun je de e-mail van donderdag 13.13u nog eens controleren?

Reageer