Hoi ​@syavuz,
Bedankt voor je bericht en goed dat je hierover contact opneemt. Ik zie dat je inmiddels al in contact bent met onze klantenservice en het lijkt me het beste om het gesprek via die weg voort te zetten om verwarring te voorkomen.
Toch wil ik graag even de tijd nemen om je vraag te beantwoorden indien andere klanten terechtkomen bij dit topic en een antwoord zoeken. Als je je toestel verliest is het belangrijk om je simkaart te blokkeren. Je kunt hier lezen hoe je dat doet: Je telefoon is gestolen of verloren. Wat nu?
Ik wil wel echt benadrukken dat het opzeggen van je abonnement in deze situatie niet de beste optie is, vooral niet als je je nummer wilt behouden. Door je abonnement op te zeggen loop je het risico je nummer permanent kwijt te raken. Je zit nu nog binnen de opzegtermijn van één maand, dus we kunnen je opzegging nog terugdraaien en je nummer herstellen. Als je wel te laat was, was de kans groot dat we je nummer niet meer konden herstellen en ik neem aan dat dit niet je bedoeling was. Voor de toekomst adviseer ik je echt om je simkaart te blokkeren als je in een dergelijke situatie terechtkomt. Daarna kun je de blokkade altijd zelf opheffen via Mijn Simyo.
Mijn collega's zullen je via WhatsApp verder helpen. Mocht je nog vragen hebben laat het me dan gerust weten.
Groetjes,
Seren