Skip to main content
mijn telefoon is gestolen in nederland

ik wil checken of ik alle noodzakelijke stappen heb ondernomen om de telefoon te blokkeren

graag een simyo medewerker..
mijn telefoon is gestolen in italie

ik wil checken of ik de juiste stappen onderneem  etc

graag een medewerker..
is er een mederwerker beschikbaar voor advies bij diefstal
goededag

is er een mewerker beschikbaar voor advies bij diefstal
ik heb de simmkaart  vanmiddag donderdag geblokkeerd maar moest dit nog bevestigen per email



graag het email adres
Beste italie,



Uit onze gegevens blijkt dat je de juiste stappen hebt ondernomen. De simkaart is geblokkeerd. Je kan een nieuwe bestellen via het tabblad 'selfservice' op je persoonlijke pagina.



Groetjes,



Arie
Beste italie,



Uit onze gegevens blijkt dat je de juiste stappen hebt ondernomen. De simkaart is geblokkeerd. Je kan een nieuwe bestellen via het tabblad 'selfservice' op je persoonlijke pagina.



Groetjes,



Arie
Beste italie,



Uit onze gegevens blijkt dat je de juiste stappen hebt ondernomen. De simkaart is geblokkeerd. Je kan een nieuwe bestellen via het tabblad 'selfservice' op je persoonlijke pagina.



Groetjes,



Arie
Beste Italie,



Je kan ons mailen op [email]info@simyo.nl[/email] of [email]klantenservice@simyo.nl[/email].



Groetjes,



Arie

Reageer