mijn telefoon is gestolen in nederland
ik wil checken of ik alle noodzakelijke stappen heb ondernomen om de telefoon te blokkeren
graag een simyo medewerker..
Bladzijde 1 / 1
mijn telefoon is gestolen in italie
ik wil checken of ik de juiste stappen onderneem etc
graag een medewerker..
ik wil checken of ik de juiste stappen onderneem etc
graag een medewerker..
is er een mederwerker beschikbaar voor advies bij diefstal
goededag
is er een mewerker beschikbaar voor advies bij diefstal
is er een mewerker beschikbaar voor advies bij diefstal
ik heb de simmkaart vanmiddag donderdag geblokkeerd maar moest dit nog bevestigen per email
graag het email adres
graag het email adres
Beste italie,
Uit onze gegevens blijkt dat je de juiste stappen hebt ondernomen. De simkaart is geblokkeerd. Je kan een nieuwe bestellen via het tabblad 'selfservice' op je persoonlijke pagina.
Groetjes,
Arie
Uit onze gegevens blijkt dat je de juiste stappen hebt ondernomen. De simkaart is geblokkeerd. Je kan een nieuwe bestellen via het tabblad 'selfservice' op je persoonlijke pagina.
Groetjes,
Arie
Beste italie,
Uit onze gegevens blijkt dat je de juiste stappen hebt ondernomen. De simkaart is geblokkeerd. Je kan een nieuwe bestellen via het tabblad 'selfservice' op je persoonlijke pagina.
Groetjes,
Arie
Uit onze gegevens blijkt dat je de juiste stappen hebt ondernomen. De simkaart is geblokkeerd. Je kan een nieuwe bestellen via het tabblad 'selfservice' op je persoonlijke pagina.
Groetjes,
Arie
Beste italie,
Uit onze gegevens blijkt dat je de juiste stappen hebt ondernomen. De simkaart is geblokkeerd. Je kan een nieuwe bestellen via het tabblad 'selfservice' op je persoonlijke pagina.
Groetjes,
Arie
Uit onze gegevens blijkt dat je de juiste stappen hebt ondernomen. De simkaart is geblokkeerd. Je kan een nieuwe bestellen via het tabblad 'selfservice' op je persoonlijke pagina.
Groetjes,
Arie
Beste Italie,
Je kan ons mailen op [email]info@simyo.nl[/email] of [email]klantenservice@simyo.nl[/email].
Groetjes,
Arie
Je kan ons mailen op [email]info@simyo.nl[/email] of [email]klantenservice@simyo.nl[/email].
Groetjes,
Arie
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.