.

Beantwoord

Telefoon gesprekken vallen steeds weg

  • 29 May 2013
  • 1 reactie
  • 333 Bekeken

Badge +1
Ben in de media geweest waardoor ik massaal gebeld werd. Veel mensen konden mij niet bereiken door de grote toestroom aan telefoontjes. Volgens Simyo zou dit niet tot verstoring kunnen leiden? Echter nu het weer rustiger is aan aantal telefoontjes zijn er ook geen storingen meer zoals het afbreken van telefoonverbinding. Op de indicator van mijn Nokia toestel staat dat er vol signaal is. Dus dat het gesprek weg viel door een te zwak signaal kan uitgesloten worden omdat ik vlakbij de mast zit. Verder staat wissel gesprek aan.

Kan het zijn dat door veel aantal telefoontjes de gesprekken wegvallen?
icon

Beste antwoord door Natascha 30 May 2013, 12:00

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Ben in de media geweest waardoor ik massaal gebeld werd. Veel mensen konden mij niet bereiken door de grote toestroom aan telefoontjes. Volgens Simyo zou dit niet tot verstoring kunnen leiden? Echter nu het weer rustiger is aan aantal telefoontjes zijn er ook geen storingen meer zoals het afbreken van telefoonverbinding. Op de indicator van mijn Nokia toestel staat dat er vol signaal is. Dus dat het gesprek weg viel door een te zwak signaal kan uitgesloten worden omdat ik vlakbij de mast zit. Verder staat wissel gesprek aan.

Kan het zijn dat door veel aantal telefoontjes de gesprekken wegvallen?


Hoi Vragenvragen,

Het is erg vervelend wanneer je in gesprek bent en het gesprek valt weg. Ervaar je dit probleem op 1 locatie of meerdere locaties?
Wanneer je dit op 1 locatie ervaart dan verneem ik graag de volledige postcode van de locatie. Mocht je dit probleem op meerdere locaties ervaren dan raad ik je aan je simkaart in een ander toestel te plaatsen en te kijken of dit het probleem verhelpt. Ik verneem graag je bevindingen.

Reageer