.

Beantwoord

Telefoon geeft 3-5 streepjes verbinding, maar er is geen verbinding

  • 23 January 2013
  • 5 reacties
  • 752 Bekeken

Badge
De telefoon geeft aan dat er verbinding is3-5 streepjes, maar ik kan niet bellen/ gebeld worden.
Al met 2 telefoons geprobeerd.
Waar kan dit aan liggen?
icon

Beste antwoord door Alex 25 January 2013, 11:24

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Marksmits,

Kan je aangeven wat voor melding je krijgt wanneer je probeert te bellen en wanneer personen jou proberen te bellen? Ook ben ik benieuwd of je wel sms berichten kan versturen en ontvangen. Je aansluiting staat verder wel goed op ons netwerk.

Groetjes,

Alex
Badge
bedankt voor de reactie, als ik probeer te bellen, dan hoor je 1x een korte kiestoon en verder niets. dan gaat het scherm naar standaard beeld weer. bij 1 telefoon geeft hij bij het bellen aan op het scherm "geen  service" terwijl er gewoon bereik is. dit is een groot probleem voor me omdat ik goed bereikbaar moet zijn. als k de telefoons opnieuw opstart, is er weer erbinding en krijg ik de gemiste oproepen en smsjes pas binnen
Reputatie 2
Badge +1
Hey Marksmits,

Wij hebben jouw aansluiting opnieuw op het netwerk gezet. Zou je jouw toestel uit en vervolgens weer in kunnen schakelen en even kunnen laten weten of je hierna weer gebruik van jouw aansluiting kan maken?
Badge
hoi wayne, ik heb vanaf vanmiddag geen telefoon meer. ik krijg nu de melding "deze telefoon is om administratieve redenen afgesloten" graag heb ik zsm weer telefoon, in het vervolg graag eerst een belletje voordat jullie gaan werken aan mn netwerk, zodat ik weet dat ik geen verbinding heb. trouwens de antenne gaf gewoon 4 streepjes verbinding aan , dus dacht dat ik normaal verbonden was
Reputatie 2
Badge +1
Hey Marksmits,

Excuses voor de verwarrende communicatie. Volgens mijn gegevens kan je inmiddels weer gebruik van de aansluiting maken, klopt dat?

Reageer